در محورهای فرهنگی، علمی و مدیریتی؛

جشنواره ملی «عصر کرونایی» فراخوان داد

۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۰ اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۴۴۸
جشنواره ملی «عصر کرونایی» فراخوان داد

 

جشنواره ملی "عصر کرونایی" به همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با همکاری و حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری برگزار می‌شود. این جشنواره در محورهای فرهنگی، علمی و مدیریتی با موضوعات و رشته‌های مختلف و مشارکت کلیه مدیران، اساتید، کارمندان، صنعتگران و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

این جشنواره هیچ گونه محدودیتی برای شرکت کنندگان ندارد و از تمامی اساتید، دانشجویان، پرسنل، سراسر کشور و نخبگان غیردانشگاهی دعوت به مشارکت شده و مهلت شرکت در این جشنواره و ارسال آثار تا ۱۵ شهریورماه جاری است. 

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در جشنواره یا  کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس www.nfocera.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه به شماره تماس‌های ۰۹۱۳۶۲۴۶۰۶۵- ۰۹۱۳۳۹۳۴۳۴۹ و ۰۳۴۳۴۲۵۹۱۷۳ تماس برقرار کنند.

 فرهنگ‌سازی و نمایش ایثار و مجاهدت‌های مدافعین سلامت، پرورش و توانمندسازی ایده‌ها و نوآوری‌های خلاقانه در جهت پیشگیری، تشخیص و درمان کرونا،  حفظ و ارتقا سرمایه‌های نظام سلامت، تبادل تجربه و دانش مدیریتی و ایجاد هم‌افزایی، صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های سازمان، کمک به اجتماعی‌سازی دانش و تجربه، ارتباط سازمان با سازمان‌های دیگر و تقویت مدیریت مشارکتی هشت هدف اصلی این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

بیش از یکسال از ورود مهمان ناخوانده‌ای که کل دنیا را درگیر خود کرده است می‌گذرد. مهمانی که نه تنها سلامت افراد جامعه را به خطر انداخت بلکه تاثیرات فراوانی بر مسائل فرهنگی، اقتصادی، علمی، آموزشی، مدیریتی و … ایجاد کرده است. در حال حاضر کووید ۱۹ با شکل‌های مختلفی که از خود به نمایش گذاشته بشر را با چالش‌ها و مشکلات اساسی مواجهه کرده است و این امر نیازمند یک مدیریت بحران قوی، ترویج فرهنگ سلامت با بهره‎‌مندی از ابزار هنر، جهت استفاده از تجربیات و ایده‌های خلاقانه در جهت پیشگیری، کنترل و ریشه‌کن کردن آن است.

جهت دانلود شیوه نامه جشنواره عصر کرونایی کلیک کنید.