داوری آثار جشنواره بین‌المللی سیمرغ ادامه دارد/ اسامی برگزیدگان مرحله نهایی پایان تابستان اعلام می‌شود

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۳ اصلی
تعداد بازدید:۴۲۳
داوری آثار جشنواره بین‌المللی سیمرغ ادامه دارد/ اسامی برگزیدگان مرحله نهایی پایان تابستان اعلام می‌شود

 

در اطلاعیه دبیرخانه دائم جشنواره بین‌المللی سیمرغ آمده است:

با توجه به حجم آثار ارسالی و نیز تحویل فیزیکی آثار در بخش‌های مختلف توسط دانشگاهان و عموم مردم و ضرورت رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بازبینی و داوری آثار پس از دریافت تمامی آثار ارسالی از هفته اول تیر ماه آغاز شده است.
همچنین بازبینی آثار در بخش‌های فیلم و تئاتر به دلیل حجم آثار در طی چند مرحله توسط داوران مطرح کشوری در حال انجام است. در بخش ادبی نیز مرحله غربالگری آثار به پایان رسیده است و داوران آثار منتخب خود را برای مرحله نهایی داوری انتخاب کرده‌اند و در روزهای آتی داوری مرحله نهایی بخش ادبی آغاز خواهد شد. همچنین در بخش تجسمی و موسیقی نیز ظرف روزهای آتی داوری و بازبینی آثار رسیده آغاز می‌شود.
دبیرخانه جشنواره در تلاش است تا پایان فصل تابستان تمام اسامی منتخبین و راه‌یافتگان نهایی جشنواره را اعلام و با بهبود نسبی شرایط کرونا و واکسیناسیون دانشجویان و عموم مردم، جشنواره در پاییز به صورت حضوری و در شهر تهران برگزار شود.
در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش‌های همه عزیزان، از صبوری‌تان بابت این همراهی سپاسگزاریم و امید داریم با بهبود اوضاع، جشنواره سیمرغ با همان صلابت و در زمان بندی درست و به موقع و در شأن شما عزیزان برگزار شود