جشنواره ملی «عصر کرونایی» تمدید شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۹ اصلی
تعداد بازدید:۳۰۶
جشنواره ملی «عصر کرونایی» تمدید شد

 

جشنولره

 

 

 

 جشنواره ملی «عصر کرونایی» که در محورهای مختلف فرهنگی، علمی و مدیریتی در سطح مدیران، اساتید، کارمندان، صنعتگران و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود، تا پایان مهرماه تمدید شد.

پیش از این مهلت شرکت در این جشنواره و ارسال آثار تا ۱۵ شهریورماه اعلام شده بود.

جشنواره ملی «عصر کرونایی» در سه محور اصلی فرهنگی، علمی و مدیریتی با موضوعات و رشته‌های مختلف طراحی شده است. بخش فرهنگی شامل مستندسازی و آرشیو کردن ایثارگران مدافعان سلامت، بخش علمی شامل محصولات و ایده‌های تازه در حوزه پیگیری، تشخیص و درمان است تا حمایت مادی و معنوی از این تولیدات صورت بگیرد. در بخش مدیریتی نیز توان دستگاه‌های مختلف را در جهت مدیریت این حوزه مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

در فراخوان  جشنواره ملی «عصر کرونایی» آمده است: بیش از یکسال از ورود مهمان ناخوانده‌ای که کل دنیا را درگیر خود کرده است می‌گذرد. مهمانی که نه تنها سلامت افراد جامعه را به خطر انداخت بلکه تاثیرات فراوانی بر مسائل فرهنگی، اقتصادی، علمی، آموزشی، مدیریتی و … ایجاد کرده است. در حال حاضر کووید ۱۹ با شکل‌های مختلفی که از خود به نمایش گذاشته بشر را با چالش‌ها و مشکلات اساسی مواجهه کرده است و این امر نیازمند یک مدیریت بحران قوی، ترویج فرهنگ سلامت با بهره‎‌مندی از ابزار هنر، جهت استفاده از تجربیات و ایده‌های خلاقانه در جهت پیشگیری، کنترل و ریشه‌کن کردن آن است.

فرهنگ‌سازی و نمایش ایثار و مجاهدت‌های مدافعین سلامت، پرورش و توانمندسازی ایده‌ها و نوآوری‌های خلاقانه در جهت پیشگیری، تشخیص و درمان کرونا،  حفظ و ارتقاء سرمایه‌های نظام سلامت، تبادل تجربه و دانش مدیریتی و ایجاد هم‌افزایی، صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های سازمان، کمک به اجتماعی‌سازی دانش و تجربه، ارتباط سازمان با سازمان‌های دیگر و تقویت مدیریت مشارکتی هشت هدف اصلی این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

جشنواره ملی «عصر کرونایی» در محورهای مختلف فرهنگی، علمی و مدیریتی در سطح مدیران، اساتید، کارمندان، صنعتگران و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در جشنواره یا  کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس www.nfocera.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه به شماره تماس‌های ۰۹۱۳۶۲۴۶۰۶۵- ۰۹۱۳۳۹۳۴۳۴۹ و ۰۳۴۳۴۲۵۹۱۷۳ تماس برقرار کنند. همچنین کانال جشنواره با آیدی @nfocera و صفحه اینستاگرامی آن به نشانی  https://instagram.com/nfocera.ir  برای انتشار اخبار  و رویدادهای جشنواره در دسترس علاقمندان قرار دارد.