شرط حضور در کلاس، تزریق واکسن است

۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۷ اصلی
تعداد بازدید:۳۸۲
شرط حضور در کلاس، تزریق واکسن است

 

، دکتر فخرالدین شریعتمداری بیان کرد: تاکنون بیش از 97 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک واکسینه شده اند.

وی افزود: با توجه به نگرانی در مورد سلامتی دانشجویان و عدم ریشه کنی کامل بیماری کرونا، تصمیم گرفته شده است که کلاس هایی که امکان برگزاری حضوری و برخط را دارند، به صورت مجازی و در صورت واکسینه شدن دانشجویانی که دروس عملی دارند، به صورت حضوری برگزار شود.

وی ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود تاکید کرد: هر چه زودتر پیگیر واکسیناسیون خود و تکمیل آن باشند تا دچار مشکل نشوند.

دکتر شریعتمداری در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه برنامه های آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد و phd از بدو ورود که از قبیل کلاس های تئوری، کارآموزی و آزمایشگاه ها است به صورت حضوری خواهد بود و لذا از این عزیزان هم درخواست داریم تا برای جلوگیری از برزو هرگونه مشکل، کارت واکسن خود را دریافت کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین افزود: امیدواریم با اجرای برنامه ملی واکسیناسیون و کاهش محدودیت ها، ضمن شاهد حضور دانشجویان در کلاس ها، ارتقا کیفیت و کاهش مشکلات آموزش مجازی، را نیز شاهد باشیم.

دکتر شریعتمداری گفت: اطلاعات لازم را بر روی سایت و پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک می گذاریم و از دانشجویان می خواهیم با مراجعه به سایت، اطلاعات خود را دریافت و از مراجعه حضوری به خصوص برای ثبت نام جدا خودداری کنند.

گفتنی است پذیرفته شدگان در کنکور می توانند از روز دهم مهر و به صورت اینترنتی، ثبت نام کنند، همچنین کلاس های آموزشی نیز به صورت غیرحضوری  و از تاریخ 17 مهر برگزار خواهد شد.

 

  

 


( ۱ )