انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک

بر گزاری مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰ اصلی
تعداد بازدید:۶۴۷
بر گزاری مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

 :  این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی ایران، ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر جمالیان طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت روز دانشجو و تشکر از مجموعه‌ی انجمن اسلامی دانشجویان بابت فعالیت‌های این تشکل و تبریک و تشکر از کادر درمان به مناسب روز پرستار؛ به مسئله‌ی افزایش ظرفیت پزشکی و موانع موجود، مشکلات پزشکان و کادر درمان و راهنمایی دانشجویان جهت پرداختن به مسائل اجتماعی پرداختند.

سپس معاون محترم فرهنگی-دانشجویی نیز ضمن گرامی‌داشت و تشکر، به بیان مقام دانشجو و جایگاه ایشان همچنین ذکر موارد تاریخی، پشتکارهای دانشجویان و... پرداختند.

پس از ایشان، دبیر و نائب دبیر انجمن اسلامی دانشجویان نیز طی سخنرانی‌هایی جداگانه به بیان اهم مسائل و معضلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی روز کشور پرداختند سخنانی که با استقبال و تایید دانشجویان و میهمان برنامه همراه شد تا جایی که در سخنرانی خود با شکست‌نفسی و تواضع فرمودند:
“ که رحمت خداوند بر آن کس که گامی به جلو نهد، بعد از شنیدن نکاتی که دوستان عزیزم مطرح کردند انصاف این است که دیگر جایی برای سخن گفتن من نیست”

میهمان و سخنران عزیز برنامه، جناب آقای استاد فرشاد مومنی طی سخنرانی‌ای زیبا و شنیدنی ابتدا به بیان فواید تشکیلات و وجود تشکل‌هایی همچون انجمن اسلامی دانشجویان پرداختند پس از آن به بیان دلایل وجود فقر و فساد، معضلات اقتصادی حال کشور و مسئله‌ی عدم شفافیت مجلس و سایر مراکز اداری-اقتصادی جامعه پرداختند که با استقبال دانشجویان مواجه شد.

پس از سخنان ایشان از آقایان: علیرضا کمالخانی، دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان، آرمین دهقانیان، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان و جناب آقای جواد رضایی کارشناس محترم انجمن اسلامی دانشجویان تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدایایی جهت یادبود به ایشان اهدا شد.


( ۱ )