به مناسبت بزرگداشت هفته ازدواج

تشویق و ترغیب دانشجویان به امر حسنه ی ازدواج

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۵ اصلی
تعداد بازدید:۱۹۹
تشویق و ترغیب دانشجویان به امر حسنه ی ازدواج

به مناسبت بزرگداشت هفته ازدواج دکتر بیات معاون فرهنگی و دانشجویی میزبان علی زائری و راضیه انصاری ،دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک که چند روز اخیر ازدواج کرده اند بود ‌.

دکتر بیات ضمن تبریک به این زوج دانشجو در خصوص تشویق و ترغیب دانشجویان به امر حسنه ی ازدواج تاکید کرد و افزود : ازدواج یک سنت و یک وظیفه شرعی و انسانی است که هیچ مانعی نباید سد راه این پدیده ی طبیعی زندگی جوانان ما باشد و وظیفه ی هر یک از ما در این روند حائز اهمیت می باشد ، هرچند با ازدواج وارد مرحله ی بسیار مهم و حساسی از زندگی می شوند اما نباید از مشکلات مسیر زندگی مشترک هراسی داشته باشند بلکه با توکل بخدا و اراده ی راسخ این مسیر مهم زندگی را گام برداشته و بدون هیچ شک و تردیدی با همکاری هم زندگی مشترک خود را آغاز کنند .
وی افزود : دانشجویانی که ازدواج دانشجویی دارند می بایست فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام دانشجویی را در بین هم دانشگاهی های خود رواج دهند .
دکتر بیات در این جلسه از حمایت مسئولین از ازدواج های آسان و به موقع دانشجویان یاد کرد و راه اندازی خوابگاه متاهلی را یکی از اقدامات مهم معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد و در پایان با اهدا هدیه و لوح تقدیر به این زوج به تبریک گفت .