اردوی زیارتی با عنوان "همراه با ستاره ها"

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۶ اصلی
تعداد بازدید:۲۶۷
اردوی زیارتی با عنوان "همراه با ستاره ها"

هدف از برگزاری این اردوی زیارتی ایجاد نشاط فکری و معنوی برای دانشجویان و زیارت بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی موسی‌الرضا علیه السلام می‌باشد.

از جمله برنامه‌های این اردو می‌توان به برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی و همچنین برنامه‌های تفریحی متنوع اشاره کرد.

گفتنی است در این اردو که به همت مدیریت فرهنگی برگزار می‌شود، تعداد ۳۳دانشجوی دختر از دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی اراک امروز ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در قالب ۲ اتوبوس با بدرقه مسئولین معاونت فرهنگی و دانشجویی راهی مشهد مقدس جهت زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) شدند.

جلوه‌هایی از بدرقه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اراک به اردوی فرهنگی، تفریحی و آموزشی "همراه با ستاره‌ها" به مشهد مقدس(ره)

 

 

مراسم استقبال از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در اردوی آموزشی - فرهنگی - زیارتی " همراه با ستاره ها "

 

 

مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی، زیارتی «همراه با ستاره‌ها» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهد مقدس

  در مراسم افتتاحیه این اردوی آموزشی، زیارتی، سیاحتی «همراه با ستاره ها» که در جوار مضجع نورانی امام مهربانی‌ها و در رواق دارالهدایه با حضور مسئولان وزارت بهداشت در حال برگزاری است، با حمایت معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی و به همت معاونت فرهنگی  دانشگاه، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اراک  نیز حضور دارند.

موضوعات معرفتی، ایمانی، پخش مستند، مباحث موفقیت و مهارتهای ارتباطی، برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی وازدواج، سبک زندگی یا زیست زنانه، موضوع مهدویت و مواجهه با رسانه ها ، مدیریت زمان و نظم نوین جهانی، برگزاری گعده و گفت و گو با عنوان هرچه دل تنگت می خواهد بگو، برگزاری محفل قرآنی با حضور خانواده شهدا،  زیارت دسته جمعی حرم مطهر رضوی و... از جمله برنامه‌های این دوره آموزشی است.


( ۵ )