تبریک دکتر بیات معاون فرهنگی،دانشجویی به مناسبت روز جهانی اتاق عمل

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۲ اصلی
تعداد بازدید:۷۶
تبریک دکتر بیات معاون فرهنگی،دانشجویی به مناسبت روز جهانی اتاق عمل

دکتر محمد بیات ؛ معاون فرهنگی،دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک ، در پیامی روز جهانی اتاق عمل را به اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و همکاران فعال در این عرصه در مراکز آموزشی و درمانی اراک و استان مرکزی تبریک گفت.

به گزارش اراک مفدا ، متن پیام دکتر بیات به مناسبت ۱۴نوامبر که در تقویم پزشکی جهان به نام روز جهانی اتاق عمل نام گذاری شده است به شرح ذیل آمده است ؛ 

 اینجانب ضمن تبریک روز جهانی اتاق عمل، از تلاش های اساتید، اعضای هیئت علمی، مربیان بالینی و دانشجویان سخت کوش این رشته و همکاران فعال در این عرصه در مراکز آموزشی و درمانی در راستای تحقق سلامت جامعه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای همگان زندگی با عزت و همراه با آرامش مسئلت دارم.

دکتر بیات در ادامه افزود ؛ یکی از اهداف این بزرگداشت آشنا کردن جامعه با گروهی به نام کارشناسان تکنولوژی اتاق عمل است که بخشی از کار تیم جراحی در اتاق عمل برعهده آنان است. درباره اهمیت این رشته حساس، همین بس که فعالیت های این افراد تسهیل کننده و تسریع کننده کار جراحان است. این مناسبت بهانه‌ای برای قدردانی از تلاش های مسئولانه و دلسوزانه تکنولوژیست های اتاق عمل، در کنار تیم پزشکی و جراحی در اتاق عمل است تا جامعه نقش مؤثر و مهم و توانمندی های آنان را بهتر و بیشتر درک نماید.


                با آرزوی توفیق روز افزون 
                       دکتر محمدبیات 
              معاون فرهنگی، دانشجویی