مراسم معارفه نو دانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۲

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹ اصلی
تعداد بازدید:۹۶
مراسم معارفه نو دانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۲

آیین معارفه نو دانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۲ با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین آموزش، فرهنگی و دانشجویی و برخی از روسای دانشکده ها و اعضای هیئت علمی، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و آرزوی موفقیت برای آنها، گفت: شروع کار و شروع بلوغ اجتماعی شما و اینکه در اجتماع و در آینده چه جایگاهی دارید در دوران تحصیل شما رقم میخورد.
وی خاطرنشان کرد: داشتن برنامه درست؛ باعث رشد خواهد شد، لذا اگر بخواهید به بالاترین جایگاه ها برسید باید برای داشتن آینده بهتر از همین حالا تلاش کنید.

در ادامه مراسم دکتر جعفری معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن خیر مقدم به دانشجویان و تبریک به مناسبت راهیابی به دانشگاه، به معرفی دانشگاه و جایگاه و رتبه آن و معرفی معاونت آموزش و رشته های تحصیلی و مقاطع تحصیلی موجود پرداخت .

دکتر بیات معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن بیان توصیه هایی برای نودانشجویان ، افزود: ظرفیتهای مناسبی برای پیشرفت و اشتغال در دانشگاه وجود دارد؛ لذا همه دانشجویان باید از همین ابتدای سال تحصیلی با برنامه ریزی و به نحو هدفمند درس بخوانند و از زمان غافل نباشند، زمانِ شروع برای دستیابی به هدف از همین الان است.

کلید واژه ها: معارفه نو دانشجویان دکتر بیات دکتر جعفری معاون دانشجویی فرهنگی معاون آموزش


( ۱ )