برگزاری اولین نشست از سلسه نشست های " خانه همه مردم " با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۸ اصلی
تعداد بازدید:۴۰
برگزاری اولین نشست از سلسه نشست های " خانه همه مردم " با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی

در این نشست که با همت بسیج دانشجویی دانشگاه و با حضور دکتر نظری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی برگزار شد، حاضران به گفتگو و بحث و بررسی در خصوص موضوعاتی همچون اهمیت انتخابات، ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، و شاخص‌های انتخاب یک کاندیدای اصلح پرداختند.


دکتر نظری در سخنرانی خود بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: «انتخابات یک حق و تکلیف شرعی و ملی برای همه مردم است و باید با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، آینده کشور را رقم بزنیم.»

وی همچنین بر ضرورت انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و گفت: «برای انتخاب یک کاندیدای اصلح باید به شاخص‌های مختلفی همچون سوابق، تخصص، تعهد و توانمندی‌های فرد توجه کنیم.»

این نشست با استقبال دانشجویان و علاقه‌مندان به مسائل سیاسی همراه بود و مقرر شد که جلسات بعدی این سلسله نشست‌ها با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران مختلف برگزار شود.

و مباحثی چون تایید صلاحیت نمایندگان ، نقش احزاب سیاسی در انتخابات ،مشارکت و سلامت انتخابات و.... از جمله سوالاتی بود که دانشجویان مطرح کردند و دکتر نظری پاسخگو بود.

لازم به ذکر است دکتر نظری « رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی» در مصاحبه با خبرنگار اراک مفدا افزود ؛ با توجه به اهمیت شناخت دانشجویان از انتخابات و استقبال گرم دانشجویان از این جلسه دعوت مجدد دانشجویان را پذیرفته و نشست بعدی در فرصت دیگر تشکیل خواهد شد .