مراسم روز دانشجو با حضور دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دکتر بیات معاون فرهنگی،دانشجویی ‌، دکتر جعفری معاون آموزش و سایر مسئولین همراه

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱ اصلی
تعداد بازدید:۸۳
مراسم روز دانشجو با حضور دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دکتر بیات معاون فرهنگی،دانشجویی ‌، دکتر جعفری معاون آموزش و سایر مسئولین همراه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشجویان نقطه قوت دانشگاه هستند و اتفاقات بسیار خوبی در زمینه امور دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اراک در یکسال اخیر اتفاق افتاده است.
دکتر امانی ضمن اشاره به اینکه تمامی تشکل های دانشجویی در دانشگاه در مقابل مقام ارشد استان مطالبات خود را اعلام کردند، افزود: در یک سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در زمینه امور دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اراک از قبیل تجهیز خوابگاه ها، رسیدگی به امور رفاهی و ورزشی دانشجویان، ایجاد و ساخت خوابگاه متاهلی با ۱۹ سوئیت و راه اندازی سرای دانشجویی دخترانه ریحانه، رخ داده است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش ظرفیت دانشجویان، متاسفانه امکانات زیرساختی دانشگاه در برخی موقعیت ها پاسخگو نیاز نیست و امیدواریم که بتوانیم در قسمت هایی که دانشگاه نسبت به افزایش تعداد دانشجوها عقب است، جبران مشکلات کنیم.
دکتر امانی تصریح کرد: مشکلات و مسائل صنفی دانشجویان در دست بررسی است و تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت به نیازهای مطرح شده در چهارچوب قوانین و مقررات وزارت بهداشت و با توجه به ظرفیت های دانشگاه، پاسخ دهیم.
وی در پایان اعلام کرد: مطمئنا با عزم راسخ و تلاش های بسیار دانشجویان، آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

 

 استاندار مرکزی در مراسم روز دانشجو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشجویان امروز بدنه‌ اصلی کشور را در آینده می‌سازند.
دکتر مخلص الائمه ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: محور اصلی تمامی سازمان‌ها افرادی هستند که روزی دانشجوهایی در همین دانشگاه‌ها بوده‌اند.
وی افزود: اگر امروز کشور به‌ دنبال حرکت رو به جلو است و می‌خواهد پروژه‌های کلان خود را پیش ببرد باید بر دانشجویانی سرمایه‌گذاری کند که امروزه با تمام وجود و خالصانه در حال تحصیل و خدمت هستند.
استاندار مرکزی بیان کرد: دانشجویان در تمامی رشته‌ها نقش کلیدی در پیشبرد اهداف کشور دارند، اما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به‌ دلیل ارتباط مستقیمی که با سلامت مردم دارند باید تمامی امکانات مورد نیاز را داشته باشند تا در آینده متخصصان برجسته‌ این جامعه باشند.
دکتر مخلص الائمه، ابراز داشت: ما نسبت به تمامی موانع و چالش‌هایی که دانشجویان با آن مواجه هستند آگاهی داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این موانع برطرف شود.

کلید واژه ها: روز دانشجو دکتر مخلص الائمه دکتر امانی دکتر بیات دکتر جعفری