پیام تبریک دکتر بیات معاون فرهنگی،دانشجویی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۷ اصلی
تعداد بازدید:۲۴
پیام تبریک دکتر بیات معاون فرهنگی،دانشجویی  به مناسبت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

دکتر بیات طی پیامی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت .

متن پیام وی به شرح ذیل می باشد ؛

السلام علیک یا روح الله
السلام علی الشهداء و الصدیقین... 

بی شک انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری عالمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌ بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند..

روز ۲۲ بهمن فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این‌که چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.
گرامی باد ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه درصحنه ایران است.

گرامی میداریم یاد امام راحل (ره) ، شهدای دوران انقلاب و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را و عهد میبندیم تا جان در بدن داریم از انقلاب و ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنیم .  


                           دکتر محمد بیات
                          معاون فرهنگی،دانشجویی 
                        دانشگاه علوم پزشکی اراک 

کلید واژه ها: دکتر بیات 22بهمن معاون فرهنگی دانشجویی انقلاب اسلامی پیروزی آزادی