برگزاری مراسم تجدید میثاق با امام خمینی (ره)، امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای خدمت در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۸ اصلی
تعداد بازدید:۱۹
برگزاری مراسم تجدید میثاق با امام خمینی (ره)، امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای خدمت در دانشگاه علوم پزشکی اراک

مراسم تجدید میثاق با امام خمینی (ره)، امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای خدمت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیر گروه معارف اسلامی، معاونین، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی با سخنرانی آیت ا... دکتر علی عباسی نماینده استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد.
به گزارش اراک مفدا؛ دکتر عباسی ضمن برشمردن خصائص و ویژگی های شاخص رئیس جمهور شهید، گفت: آقای رئیسی یک شخصیت سراپا اخلاص بود و در همه کارها به نیت الهی توجه داشت؛ بارها به ایشان گفته می شد که برخی از کارها را خوب است انجام ندهید زیرا در آینده ممکن است در میزان رأی شما تاثیر داشته باشد، ایشان در جواب گفته بودند من هیچوقت به این چیزها فکر نمی کنم؛ چون کسی که با خدا معامله می کند هیچوقت نیت خودش را با این گونه مسائل آغشته نمی کند.
وی بیان کرد: کسانی که اهل ریاست به اصطلاح مصطلحش در دنیا هستند حاضرند دست به این گونه کارها بزنند؛ اصولاً بعضی ها سیاست را همین فریبکاری ها می دانند و می گویند مرد سیاسی که اهل این گونه سیاست بازی ها نباشد، سیاستمدار نیست؛ ولی شخصیت های مانند شهید رییسی الگوهایی را ترسیم کردند که جز خلوص، صفا و مردم دوستی در راه خدا هیچ شائبه ای در رفتارشان ندارند که اینها سرمایه های یک ملت هستند و جبرانش دشوار است و از خدا می خواهیم که این خلا را بتوانیم جبران کنیم.
وی در پایان گفت: در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) هستیم؛  آقای رئیسی و شهدای بزرگ این ملت، مرحوم  شهید آیت ا... بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و شهید سلیمانی، بزرگانی بودند که این انقلاب تربیت و به کشور ارائه کرد و آنها هم همه وجودشان را وقف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کردند و جانشان را در این راه نهادند؛ همه این ها تربیت یافته انقلاب و امام راحل بودند و یک افتخار داشتند و آن این است که سر خان نعمت انقلاب اسلامی و در مسیر نورانی که امام(ره) جلوی ملت ما قرار داد، رشد کردند و به این جایگاه ها و این سعادت بزرگ دست یافتند.

کلید واژه ها: تجدید میثاق امام خمینی (ره) امام خامنه ای (مدظله العالی)