اختتامیه بخش آوایی برادران بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۶ اصلی
تعداد بازدید:۶۴
اختتامیه بخش آوایی برادران بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

در بخش برادران:

برگزیدگان بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد

برگزیدگان بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته های سخنوری، اذان، دعاخوانی، مداحی، حفظ ۳ جز، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، تحقیق اعلام شد.

 دکتر محمود رجبی از دانشگاه علوم پزشکی اراک حائز رتبه اول کشوری در بخش اساتید و حسن پناهی در بخش حفظ ۵ جزء دانشجویان حائز رتبه دوم کشوری شدند .

دکتر شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آئین اختتامیه بخش آوایی برادران بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت؛

شهید جمهور به معنای واقعی خادم قرآن، امام رضا(ع) و مردم بود

دکتر شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آئین اختتامیه بخش آوایی برادران بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت اظهار کرد: یکی از مهمترین توصیه‌های شهید آیت الله رئیسی ترویج فرهنگ قرآن و عترت در سطح کشور بود، شهید عزیزی که به معنای واقعی خادم قرآن، امام رضا(ع) و مردم بود.

در دهه کرامت امسال بنا بود ۱۳۷ پروژه سلامت‌محور که ۲ پروژه آن توسط شهید آیت الله رئیسی ساخته شد افتتاح شود که متاسفانه حادثه تلخ ورزقان رخ داد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: شهید آیت الله رئیسی پروژه‌های متعددی در حوزه سلامت فعال کرد که تنها ۲ مورد آن دارالشفاء بود که یکی از آنها در قاین از مناطق محروم خراسان جنوبی با مساحتی بالغ بر ۲۲۰۰ مترمربع است، دارالشفائی که در مسیر حرکت زائران امام هشتم(ع) واقع شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

چهره‌های قرآنی مسئولیت مهمی در مسیر ترویج فرهنگ قرآن و عترت در جامعه بر دوش دارند

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در آئین اختتامیه بخش آوایی برادران بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: خداوند متعال جایگاه رفیعی برای بندگان مومن خود قائل شده و شما چهره‌های قرآنی نیز در این مسیر نورانی گام برداشته‌اید جزء این گروه هستید.

کسانی که اهل تلاش، جهاد، کوشش و خستگی‌ناپذیری‌اند از ملامت، بدجویی و طعنه دیگران نمی‌ترسند و نگران این نیستند که دیگران درباره آنها چه می‌گویند و شهید جمهور، آیت الله رئیسی نمونه بارز این اشخاص بود، شخصیتی که در تمامی دوره‌های مسئولیتی‌اش در دولت، قوه قضائیه و آستان قدس رضوی همواره با مردم و در کنار مردم بود.


 

کلید واژه ها: اختتامیه آوایی جشنواره قرآن و عترت بیست و هشتمین