بازدید معاون فرهنگی، دانشجویی از خوابگاه شهید مشایخی / تقدیر از دانشجوی برتر کشوری در آزمون علوم پایه

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۸ اصلی
تعداد بازدید:۵۱
بازدید معاون فرهنگی، دانشجویی از خوابگاه شهید مشایخی / تقدیر از دانشجوی برتر کشوری در آزمون علوم پایه

 دکتر محمد بیات، معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک به  همراه دکتر وحید غریبی سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه از سرای دلنشجویی شهید مشایخی بازدید کردند .

این بازدید با هدف دعوت به مشارکت در انتخابات و تجلیل از دانشجوی پزشکی حائز رتبه ۵ کشوری در آزمون علوم پایه اخیر صورت گرفت .

در ادامه این بازدید ضمن سرکشی از قسمت های مختلف سرای دانشجویی شهید مشایخی، با حضور در جمع های دانشجویی و اتاق ها، بر لزوم اهمیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید شد.
دکتر محمد بیات در گفتگو با خبرنگار اراک مفدا افزود : تامین امکانات رفاهی دانشجویان و دیدار با دانشجویان به ویژه دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی از اهداف مهم این معاونت است .
وی در ادامه افزود : با توجه به اهمیت رویداد مهم ملی پیش رو برآن شدیم تا به صورت حضوری با دانشجویان دیدار کنیم و از نزدیک آنان را به حضور با شکوه در انتخابات دعوت کنیم .

دکتر بیات در ادامه گفت : ماهان امیدی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک حائز رتبه ۵ کشوری در آزمون اخیر پایه شد که این افتخار را به وی ، دانشجویان و جامعه علوم پزشکی اراک تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت های روز افزون داریم . 
 

کلید واژه ها: بازدید معاون فرهنگی دانشجویی تقدیر شهید مشایخی انتخابات