اخبار اصلی - آرشیو

پیام تسلیت

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

آیت اله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا(ع) در راه خدمت در آذربایجان شرقی به مقام رفیع شهادت نائل آمد. علاوه بر رئیس جمهور، امیر علی عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این پرواز حضور داشتند که به همراه چند نفر دیگر، از جمله محافظان و کادر پرواز، به شهادت رسیدند. این ضایعه جانگداز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم.

ادامه مطلب
ارزیابی ادواری اعتبار بخشی مرکز آموزشی ، درمانی امیر کبیر
ارزیابی اعتبار بخشی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارزیابی ادواری اعتبار بخشی مرکز آموزشی ، درمانی امیر کبیر گالری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امیر کبیر هدف از این بازدید پایش و ارزیابی عملکرد واحد‌های آموزشی ، درمانی و پشتیبانی بود که براساس آخرین سنجه های وزارت بهداشت درمان صورت گرفت

ادامه مطلب
نصب و راه اندازی دستگاه کول بادی در مرکز آموزشی ، درمانی امیر کبیر

نصب و راه اندازی دستگاه کول بادی در بیمارستان امیرکبیر اراک برای اولین بار در استان مرکزی

با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان با راه اندازی این دستگاه، امکان درمان انسفالوپاتی هیپوکسیک ایسکمیک در نوزادان، مطابق جدیدترین روش های علمی موجود دنیا، در استان مرکزی فراهم شده است.

ادامه مطلب
تقدیر از کارکنان واحد مدارک پزشکی

تقدیر از کارکنان واحد مدارک پزشکی مرکز آموزشی درمانی امیر کبیر به مناسبت روز مدیریت اطلاعات سلامت

در این مراسم که با حضور مشاور عالی رییس دانشگاه ،سرپرست اداره اقتصاد درمان ،کارشناس مسئول مدیریت سلامت معاونت درمان به همراه تیم مدیریتی بیمارستان برگزار شده ضمن تقدیر از این عزیزان با اهدا لوح سپاس و گل از زحمات آنها قدردانی شد

ادامه مطلب
همایش بزرگ روز جهانی بهداشت دست در مرکز آموزشی درمانی امیر کبیر برگزار شد
روز جهانی بهداشت دست

همایش بزرگ روز جهانی بهداشت دست در مرکز آموزشی درمانی امیر کبیر برگزار شد گالری

بمناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت دست همایشی با ارایه مطالبی از طرف استاد مدعو و حضور جمعی از کارکنان مرکز در سالن کنفرانس آموزش مرکز آموزشی درمانی امیر کبیر برگزار و ضمن تقدیر از برگزیدگان این مهم با اهدا لوح سپاس بر اهمیت این موضوع تاکید شد .

ادامه مطلب