اداره امور مالی

تعداد بازدید:۴۲۴۷

 

 

مسئول واحد: آقای اسماعیل چگینی
مدرک تحصیلی : ارشد حسابداری 
پست الکترونیک : smaeilchegeni@gmail.com
تلفن های واحد :
                مسئول واحد  - آقای چگنی : 1211
                مسئول اعتبارات - آقای فراهانی : 1216
                مسئول رسیدگی - آقای قدیمی : 1213
                مسئول دریافت و پرداخت - آقای عسگری : 1218

موقعیت واحد از لحاظ جغرافیایی: ساختمان کلینیک دکتر قوام زاده - طبقه 2
تعداد پرسنل : 5 نفر
 واحدهای زیر مجموعه :  حسابداری طرح – حسابداری درآمد

سوابق اجرایی : 
سه سال رئیس موسسه قرض الحسنه سرافرازان میهن 
هشت سال رئیس مالی بیمارستان خوانساری
از سال 98 تاکنون رئیس مالی بیمارستان امیرالمومنین (ع)
 

شرح وظایف:

  1. ارتباط با ستاد بابت بودجه و اسناد پرداختی پرسنلی و غیره  
  2. شرکت در جلسات
  3. اعتبارات مرکز
  4. کنترل حسابهای بانکی و مدیریت حسابها
  5. کنترل تراز حسابداری مرکز
  6. کنترل پرسنل در خصوص انجام امور محوله
  7. چک کردن کارتابل و جواب نامه های حیاتی
  8. نظارت و کنترل بر تهیه صورت های مالی طبق استانداردهای بخش عمومی به منظور اطمینان از صحت صورت های مالی ارائه شده به مراجع ذیصلاح
  9. ارائه گزارشات مالی (بودجه ای و نقدینگی و دارایی ها و وضعیت پیمانکاران)
  10. کنترل و نظارت بر نقدینگی موسسه بر اساس بودجه
  11. نظارت بر ثبت حسابها و دفاتر قانونی
  12. کنترل حسابهای دریافتنی و پرداختنی مرکز و پیگیری مغایرت بر اساس صورت مغایرت و تطبیق حسابها به منظور رفع مغایرت ها شفاف سازی حسابها
  13. کنترل و نظارت و تایید امور مربوط به حسابداری انبار و اموال (جمعداری یا امین اموال)و تاسیسات بر اساس آیین نامه و حفاظت از دارایی هابه نحو مناسب
  14. نظارت و کنترل بر کلیه پرداخت ها (حقوق و مزایا و صورت وضعیت  پیمانکاران و فروشندگان و سایر )بر اساس آیین نامه داخلی دانشگاه علوم پزشکی اراک
  15. تهیه و بازنگری آیین نامه های مالی بر اساس آیین نامه معاملاتی و ابلاغ دستورالعمل های متغیر هر ساله
  16. نظارت و کنترل و تقسیم وظایف بین کارکنان تحت سرپرستی بر اساس شرح وظایف و بخشهای شغلی به منظور بهره وری بیشتر
  17. نیاز سنجی آموزش پرسنلی تحت سرپرستی بر اساس نیازهای شخصی به منظور ارتقائ دانش و به روز نگه داشتن اطلاعات پرسنلی
  18. تهیه و ارائه اطلاعات بودجه ای از اساس تجربه سالهای گذشته به منظور برآورد صحیح درآمد و هزینه سال آینده
  19. انجام همکاری و مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی بر اساس نیازهای موجود و درخواست واحدهای مذکور به منظور پاسخگوئی به واحدهای ذیربط
  20. شرکت در جلسات و کمیسیون استعلام   به منظور تصمیم گیری و صورت جلسات 
  21. مشارکت فعال در طراحی و استقرار و بروزآوری سیستم مدیریت یکپارچه  و شرکت در برنامه های مرتبط از جمله :حضور مستمر در کلیه جلسات مربوط و اهتمام و پیگیری در جهت دستیابی به اهداف سازمان
  22. نظارت و کنترل بر رعایت کلیه قوانین و دستورالعمل های مرتبط با سیستم وآیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه علوم پزشکی
  23. ترویج تفکر سیستمی و ایجاد حس تعهد در کلیه کارکنان تحت نظر خود 
  24. نگهداری و تحویل وجوه نقد سپرده و اوراق بهادار
  25. نظارت بر وصول به موقع درآمدها
  26. شناسایی و به روز رسانی مانده حساب های سنواتی

 

کلید واژه ها: امورمالی حسابداری

آخرین ویرایش۱۶ اسفند ۱۴۰۱