آرشیو اخبار

ویدئو کنفرانس کمیته کشوری بررسی پرونده مرگ مادری و موربیدیتی گالری

جلسه مذکور مورخ ۱۳۹۹/۲/۲۷ در سالن کنفرانس ستاد از سوی اداره سلامت مادران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور معاونین محترم درمان ، بهداشتی و آموزش و کارشناسان دفتر مامایی و کارشناسان مادران حوزه بهداشت دانشگاه و روسای سه بیمارستان طالقانی ، قدس و سینا به همراه پزشکان درگیر پرونده های فوق برگزار گردید.

ادامه مطلب

ارتقاء بهداشت دست

با توجه به درخواست سوی سازمان جهانی بهداشت و اتحادیه ایمنی بیمار و شعار سال ۲۰۲۰ سازمان جهانی بهداشت مبنی بر تاثیر رعایت بهداشت دست و سایر مؤلفه های «موازین پیشگیری و کنترل عفونت» در دستیابی به «پوشش همگانی سلامت» و کنترل مناسب بیماری های عفونی ، خواهشمند است دستور فرمایید کلیه مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش آن دانشگاه/دانشکده منجمله بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز جراحی محدود و سایرمراکز درمانی سرپایی جهت تاکید بر تعهد ملی بر ضرورت رعایت بهداشت دست با ورود به سایت savelives@who.int و تکمیل اطلاعات مورد درخواست درصفحه گسترده اکسل موجود، نسبت به ثبت نام و شرکت در بسیج همگانی ارتقاء بهداشت دست که به مناسبت روز جهانی بهداشت دست برگزار می شود، اقدام نمایند.

ادامه مطلب

دیدار و تجلیل از پرسنل تالار زایمان بیمارستان طالقانی به مناسبت روزجهانی ماما با حضور مدیر محترم درمان گالری

به مناسبت روزجهانی ماما از پرسنل تالار زایمان بیمارستان طالقانی با حضور مدیر محترم درمان و ریاست محترم بیمارستان طالقانی به همراه کارشناسان محترم واحد مامایی ستاد دانشگاه علوم پزشکی تجلیل بعمل آمد.

ادامه مطلب

برگزاری جلسه تجلیل از ماما به مناسبت روزجهانی ماما با حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و معاونت محترم درمان گالری

جلسه تجلیل از ماما به مناسبت روزجهانی ماما با حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و معاونت محترم درمان ،مدیر محترم درمان ،کارشناسان مامایی حوزه درمان و جمعی از کارشناسان مامایی استان مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ همزمان با روز جهانی ماما برگزار شد.

ادامه مطلب

تبریک روز ماما به همکاران مامایی شاغل در مراکز درمانی تابعه و غیر تابعه

سبز پوشان مهربان و از خود گذشته ، ای که دانش و مهارت حرفه ای را به زیور اخلاص ، ایثار و معنویت آراسته اید شما با تحمل سختی های حرفه مامایی عشق را نثار مادران و نوزادان این مرز و بوم نموده اید و همیشه حفظ و ارتقای سلامت مادران و نوزادان مرهون خدمات شبانه روزی شما عزیزان می باشد . قدردان زحمات تک تک شما عزیزان هستیم . ۱۶ اردیبهشت مصادف با پنجم ماه می و روز جهانی ماما را تبریک می گوییم و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی سلامتی ،کامیابی و توفیق روز افزون را خواهانیم. (( از طرف : واحد مامایی دانشگاه علوم پزشکی اراک))

ادامه مطلب

برگزاری جلسه کمیته درمان و نظارت با حضور مدیر کل محترم دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گالری

در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱۵ جلسه کمیته درمان و نظارت با حضور مدیر کل محترم دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی، معاون محترم درمان و جمعی از معاونتها و مدیران محترم دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگانهای استان در سالن کاظمی آشتیانی ستاد برگزار گردید.

ادامه مطلب

مراسم رحلت حضرت خدیجه (س) و یادمان جان باختگان بیماری کوید۱۹ با حضور نماینده معزز ولی فقیه گالری

مراسم رحلت حضرت خدیجه (س) و یادمان جان باختگان بیماری کوید۱۹ با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران ارشد استان در آستان مقدس امام زاده محمد عابد (ع) برگزار شد.

ادامه مطلب
روز جهانی ماما بر تمامی ماماهای بیمارستانهای تابعه و غیر تابعه مبارک

روز جهانی ماما بر تمامی ماماهای بیمارستانهای تابعه و غیر تابعه مبارک

(( ماماها در کنار زنان تجلیل می کنند ، اثبات می کنند ، حرکت می کنند ، متحد می شوند. هم اینک نوبت ماست )) (( قصه زندگی با بودن تو آغاز می شود ، تو که منبع مهری از جانب خداوند چشمان منتظر مادران همیشه نوید بخش راه توست.)) سبز پوشان مهربان و از خود گذشته ، ای که دانش و مهارت حرفه ای را به زیور اخلاص ، ایثار و معنویت آراسته اید شما با تحمل سختی های حرفه مامایی عشق را نثار مادران و نوزادان این مرز و بوم نموده اید و همیشه حفظ و ارتقای سلامت مادران و نوزادان مرهون خدمات شبانه روزی شما عزیزان می باشد . قدردان زحمات تک تک شما عزیزان هستیم . ۱۶ اردیبهشت مصادف با پنجم ماه می و روز جهانی ماما را تبریک می گوییم و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی سلامتی ،کامیابی و توفیق روز افزون را خواهانیم. (( از طرف : واحد مامایی دانشگاه علوم پزشکی اراک))

ادامه مطلب

تکریم و معارفه مدیر آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاه های معاونت درمان گالری

تکریم و معارفه مدیر آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاه های معاونت درمان در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱۳ برگزار گردید . در این مراسم از زحمات بی شائبه جناب آقای دکتر بهزاد خوانساری نژاد تقدیر و تشکر بعمل آمد. همچنین جناب آقای دکتر امیر ورد بعنوان مدیر جدید آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاهها معرفی شدند. در این جلسه معاونین محترم درمان و بهداشتی و مدیران و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.

ادامه مطلب

جلسه بررسی مشکلات کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) گالری

در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱۰جلسه ای جهت بررسی مشکلات کلینیک امام رضا (ع) با حضور معاون درمان ، رئیس محترم مرکز بهداشت شهرستان اراک ، مدیر اداره نظارت و اعتباری بخشی معاونت درمان ، مدیر کلینیکهای ویژه و کارشناس مربوط نظارت در دفتر معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

ادامه مطلب

برگزاری جلسه بررسی بحران دیالیز شهر اراک گالری

در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۹ با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترم درمان و توسعه ، مدیران درمان ،مالی وبودجه و منابع فیزیکی ، تجهیزات پزشکی ، رئیس اداره اقتصاد درمان و کارشناسان محترم دیالیز و بیماریهای خاص جلسه بررسی بحران دیالیز شهر اراک برگزار گردید.

ادامه مطلب