آرشیو اخبار

جلسه اطلاعات سامانه کارآمد گالری

جلسه ای با حضور معاون و مدیر درمان ، مدیر مالی دانشگاه ، رئیس اداره پرستاری و اقتصاد درمان ، مهندسین واحد فن آوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از مدعوین با موضوع بررسی وضعیت ثبت اطلاعات در سامانه کارآمد توسط بیمارستان ها ، در دفتر معاونت درمان دانشگاه برگزار شد . در این جلسه درخصوص موضوع مذکور و رفع چالش‌های موجود بحث و تبادل نظر شد.

ادامه مطلب

برگزاری اولین کمیته دانشگاهی اخلاق بالینی گالری

اولین کمیته دانشگاهی اخلاق بالینی با حضور معاون و مدیر درمان ،معاون بهداشتی و جمعی از مدعوین در دفتر معاونت درمان برگزار شد. دراین جلسه پیرامون نحوه اخذ رضایت آگاهانه در مراکز درمانی بحث و تبادل نظر شد.

ادامه مطلب

برگزاری وبینار آموزشی نرم افزار HIS با شرکت تیراژه گالری

برگزاری وبینار آموزشی نرم افزار HIS با شرکت تیراژه با حضور رئیس اداره درآمد ، کارشناسان واحد فن آوری اطلاعات و رئیس و کارشناس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک و کارشناسان امور مالی - درآمد - اسنادپزشکی و IT مراکز درمانی ولیعصر (عج) ، طالقانی و امیرکبیر پیرامون محاسبات کارآمد - بسته های حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج و سامانه سپاس در سالن جلسات دفتر ریاست بیمارستان امیرکبیر .

ادامه مطلب

جلسه مشورتی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان با معاونت درمان دانشگاه گالری

در این جلسه جناب آقای شایسته فرد دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استان با خانم دکتر رنجبران و آقای دکتر ایزد پناه دیدار و گفتگو کرد و چالش‌ها موجود در این حوزه مورد بحث و تبادل نظر شد.

ادامه مطلب