آرشیو اخبار

رشد اکثر شاخص های حوزه درمان در سال جاری گالری

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک خوشبختانه در سال جاری اکثر شاخص های حوزه درمان رشد داشته است. دکتر فریده رنجبران گفت: ۲۵ دستگاه تصویربرداری با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان خریداری و در مراکز درمانی نصب و فعال شدند.

ادامه مطلب

بازدید معاون درمان دانشگاه در شب چهارشنبه سوری پایان سال از مراکز درمانی حضرت ولیعصر (عج)، امیرالمومنین (ع)و امیرکبیر

دکتر فریده رنجبران بهمراه مدیر و کارشناس نظارت بر درمان دانشگاه ، درشب چهارشنبه سوری پایان سال با حضور در بیمارستان های ولیعصر، امیرالمومنین و امیرکبیر ،از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مصدومان این حوادث قرار گرفت. دکتر رنجبران در این بازدید، ضمن گفتگو با رئیس بیمارستانها و روسای بخش، حلول ماه مبارک رمضان را به پرسنل تبریک گفتند و از تلاش های شبانه روزی کادر درمان برای نجات جان مصدومان قدردانی کرد. دکتر رنجبران همچنین در پیامی از خانواده ها خواست تا از حضور خود و فرزندان در تجمعات خطرناک پرهیز کنند تا آسیبی به کسی وارد نشود.

ادامه مطلب

بازدید دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر گالری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، معاون درمان دانشگاه و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با همراهی مسئولین بیمارستان امیرکبیر با حضور در بخش اورژانس و جراحی چشم این مرکز از نحوه ارائه خدمات به مصدومان حوادث جهارشنبه آخر سال بازدید بعمل آوردند.

ادامه مطلب

برگزاری آخرین کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس در سال ۱۴۰۲ گالری

چهارمین و آخرین کمیته راهبردی ارتقاء اورژانس در سال ۱۴۰۲ با حضور معاون و‌ مدیر درمان، روسای بیمارستان های استان، مترون ها و سایر مسئولین مربوطه با محوریت بررسی مسائل مربوط به اورژانس بیمارستان ها، برنامه ستاد نوروزی و چهارشنبه آخر سال و ... برگزار شد.

ادامه مطلب