بازدید وزیر بهداشت از ساختمان در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۰ کد : ۲۹ اصلی
تعداد بازدید:۳۱۳۷۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه استاندار مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولان از ساختمان در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک بازدید کرد.
بازدید وزیر بهداشت از ساختمان در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید گفت: باید تلاش بیشتری در دستور کار قرار گیرد تاساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و در این مسیر، امید است تا مشارکت های دولتی نیز همراه شود.

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی افزود: این طرح تاکنون حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود با تامین اعتبار لازم تا 18 ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: برای ساخت ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا سازمان برنامه و بودجه به موقع اعتبار لازم را تخصیص دهد تا این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد و یکی از بزرگترین کارهای خیر در حوزه درمان، برای مردم استان مرکزی و شهر اراک به انجام برسد.

دکتر قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: در صورت تکمیل مراحل ساخت این پروژه، تامین تجهیزات مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

کلید واژه ها: وزیر بهداشت بیمارستان ولیعصر


نظر شما :