پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی فیزیوتراپی

۰۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۷:۰۱ کد : ۳۱۷ اصلی
تعداد بازدید:۲۸۱۷۱
دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، در پیامی روز ملی فیزیوتراپی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی فیزیوتراپی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی فرصتی می باشد برای قدردانی از یکی از مهمترین بخش‌های حوزه سلامت، متخصصانی که با دانش و مهارت خود ،تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می آورند و بسیاری از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی های حرکتی، آسیب های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی  را درمان می کنند.

امروزه با ارائه فعالیت‌های نوین و اثربخش دانش‌آموختگان این رشته بازتوانی و نو توانی حقیقی بیماران مجال ظهور و بروز یافته و خدمات بالنده و منشأ اثر این گروه از جامعه پزشکی بیش از گذشته مورد توجه واقع شده است.

بی شک با توجه به تغییر سبک زندگی و روی آوردن به شهرنشینی ، کم تحرکی و زیاد شدن بیماری های اسکلتی – عضلانی ، افزایش سوانح و حوادث ترافیکی و بروز ناتوانی و معلولیتها، جایگاه همکاران فیزیوتراپ و استفاده از روش های درمانی شان در افزایش کیفیت زندگی و بازگرداندن حرکت به افراد نیازمند را برجسته و پررنگ نموده است.

اینجانب ضمن نکوداشت و تبریک این روز عزیز به جامعه بزرگ فیزیوتراپی و به ویژه فیزیوتراپیست های خدوم استان مرکزی که خالصانه انجام وظیفه می کنند تبریک گفته و  امیدوارم رسالت حرفه ای این عزیزان که همانا ارتقای سلامت ، بازتوانی و کاهش آلام بیماران است تحقق یافته و مسیر تعالی و پیشرفت را طی کنند.

 

دکتر حسن طاهر احمدی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

دوم مرداد ماه 1397

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: فیزیوتراپ سوانح معلولیت


( ۲ )

نظر شما :