جشنواره ملی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

۲۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۷ کد : ۴۶۷۷۲ اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۵۴
فراخوان ارسال تجارب جشنواره ملی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

دانشگاه های علوم پزشکی با ارائه طیف گسترده ای از خدمات در مجموعه های تحت پوشش، همواره در معرض خطرات ایمنی، سلامت و زیست محیطی قرار دارند. توجه به این مهم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابلاغ «چشم انداز و نظام نامه HSE" به دانشگاه های علوم پزشکی در سال ۹۷ برخی از دانشگاه ها را بر آن داشت تا در راستای پیشگیری از حوادث به صورت نظام مند شروع به فعالیت در این حوزه نمایند.
در همین راستا؛ دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری وزارت بهداشت و با هدف ترویج فرهنگ ایمنی، ارتقاء، رشد و تعالی HSE و با محوریت بررسی چالش ها و اشتراک گذاری تجارب و دست آوردهای این حوزه در نظام سلامت، «نخستین جشنواره ملی سلامت، ایمنی و محیط زیست" را برگزار می نماید.
دین منظور از اعضای محترم هیأت علمی، گروه های آموزشی، دانشجویان، کارکنان و سایر علاقمندان، دعوت می نماید اقدامات و تجارب برتر آن دانشگاه / دانشکده، در محورهای جشنواره در دو حوزه دانشگاهی و یا فردی حداکثر تا تاریخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره، به آدرس hse.sums.ac.ir ارسال نمایند.
امید است فعالیت های حوزه HSE در دانشگاه های علوم پزشکی در کتاب تجارب و عملکرد برتر حوزه HSE با رعایت حقوق معنوی صاحبان تجربه در سطح ملی برای استفاده سایر دانشگاه ها درس آموز باشد. در پایان نیز از آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد. 

برای دانلود فرم های مربوطه کلیک نمایید


کلیدواژه‌ها: فراخوان مناقصه جشنواره ملی سلامت ایمنی محیط زیست جشنواره HSE دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :