رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

تلاش کارمندان زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت در کشور می باشد

۰۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۰ کد : ۷۱۴ اصلی
تعداد بازدید:۲۸۷۷۶
دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن چهارم شهریور، روز کارمند را به تمامی کارمندان، به خصوص کارمندان حوزه سلامت تبریک گفت.
تلاش کارمندان زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت در کشور می باشد

به گزاش خبرنگار وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چهارم شهریورماه «روز کارمند»، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است.

بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز این مسئولیت سنگین به عهده کارمندان پرتلاش است و هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب ‌رجوع بدون همت و همراهی این عزیزان موفق نیست و به ثمرنخواهد رسید.

بی شک همه ما معتقدم موفقیت و پیشرفت هر نهاد، ارگان و سازمانی به تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن وابسته است و نادیده گرفتن کرامت و حرمت چنین سرمایه‌ای برای هر مجموعه‌ای خسارت‌بار خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند که با نام و یاد شهیدان والامقام"رجایی" و "باهنر" مزین و به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، به تمامی کارکنان عزیز و همکاران گرانقدر دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، که در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه همواره در تلاش و تکاپو می باشند، از زحمات و تلاشهای  بی دریغ  کارکنان محترم  دانشگاه صمیمانه  تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را  از  درگاه  ایزد منان مسألت می‌نمایم.

 

دکتر حسن طاهراحمدی -  چهارم شهریور ماه ۱۳۹۷

کلید واژه ها: روز کارمند هفته دولت