فراخوان دومین جشنوارۀ مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۵ کد : ۳۲۷۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۵

احتراماً در راستای استقرار مدیریت دانش و به منظور فراهم سازی زمینه رشد و بالندگی هر چه بیشتر کارکنان و دانشگاه، دبیرخانه مدیریت دانش در نظر دارد با انتخاب و معرفی ارزیابان دانشی فعال و دانشکاران برتر در سال 1401 و تقدیر و تشکر از آنان، جشنوارۀ مدیریت دانش را در اسفندماه سال جاری برگزار نماید. بدینوسیله از کلیه مدیران و کارکنان گرامی دعوت بعمل می آید جهت مشارکت و بهره‌برداری از مزایای این جشنواره، تجارب خود را تا تاریخ بیست و هفتم اسفندماه سال جاری در سامانه مدیریت دانش (https://km.behdasht.gov.ir) ثبت نمایند.

همکاران محترم پس از ثبت نام و ورود به سامانه مدیریت دانش، در صفحه اول سمت راست بر دکمه: "ثبت > ثبت دانش > تجربه" کلیک کرده و با توجه به راهنمایی های ارائه شده در آن صفحه نسبت به تکمیل و ثبت فرم اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت آشنایی بیشتر با نحوه کار در سامانه، لینک دسترسی به کلیپ های آموزشی در صفحه ورود به سامانه مدیریت دانش نیز قرار داده شده است (https://mrd.behdasht.gov.ir/movies).

ضمناً پوستر جشنواره، فرم پیش نویس ثبت تجربه و خلاصه راهنمای ثبت و مستندسازی تجربه در سامانه به پیوست ارسال می گردد. همچنین در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با مهندس نحوی زاده شمارۀ داخلی 2237 یا تلفن مستقیم 33126430 تماس حاصل نمائید.

( ۱ )

نظر شما :