برگزاری نخستین جشنواره علمی پژوهشی اعضای هیأت علمی و دانشجویان شاهد و ایثارگر

۰۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۶ کد : ۴۵۵۸۴ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۳۶۲
اداره کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نظر دارد همزمان با هفته پژوهش نخستین جشنواره علمی پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان شاهد و ایثارگر را به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار نماید.

اداره کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد همزمان با هفته پژوهش نخستین جشنواره علمی پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان شاهد و ایثارگر را به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار نماید.

این جشنواره برای اعضای محترم هیأت علمی شاهد و ایثارگر در دو محور علوم بالینی و علوم پایه و برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد،، دکترای حرفه ای، phd، تخصص و فوق تخصص بالینی، در محورهای اختراع و اکتشاف، تالیف و ترجمه کتاب، مقاله، پوستر، طرح تحقیقاتی، تاسیس شرکت دانش بنیان، واحد و محصولات فناور و هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

اعضای محترم هیات علمی نیاز به ثبت نام نداشته و مستندات علمی آنها از طریق سامانه های مرتبط بررسی و برای داوری ارسال می گردد اما مشارکت دانشجویان به صورت بارگذاری مستندات در سامانه مربوطه خواهد بود. ثبت نام دانشجویان نیز در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ مهرماه میسر خواهد بود. 

ضمنا" اطلاعات مربوط به شرکت در این جشنواره هنوز کامل نشده است و اطلاعات تکمیلی متعاقبا" اعلام می گردد.
 

کلید واژه ها: جشنواره علمی جشنواره علمی پژوهشی اعضای هیات علمی دانشجویان شاهد دانشجویان ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک هفته پژوهش وزارت بهداشت


نظر شما :