طی حکمی از سوی دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب شد.

انتصاب سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰ کد : ۱۲۱۲ اصلی
تعداد بازدید:۱۶۵۵
انتصاب سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

طی حکمی از سوی دکتر حسن طاهر احمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک خانم دکتر اکرم بیاتی به سمت سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب شد.

در حکم صادره آمده است: با توجه به تخصص و شایستگی سرکار عالی، بدین وسیله شما را به عنوان  «سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک» منصوب می نمایم؛ ضمناً اختیارات اینجانب در خصوص ماده 44 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اعم از اعتبارات جاری، عمرانی، اختصاصی و ردیف های متمرکز به سرکار عالی تفویض می گردد، تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی به انجام امور محوله بپردازید.

گفتنی است خانم دکتر اکرم بیاتی دارای مدرک دکتری پرستاری می باشد که پیش از این به عنوان معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک مشغول بکار بوده است.

شایان ذکر است پیش از این دکتر احسان اله غزنوی راد این مسئولیت را بر عهده داشت.

مراسم تودیع و معارفه در روز دوشنبه 16 مهر 1397 با حضور جناب آقای دکتر طاهر احمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاونین محترم آموزشی و پژوهشی و مسئول محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری و جمعی از اساتید و کارکنان دانشکده در سالن امام جواد (ع) مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) بر گزار گردید.  

  

کلید واژه ها: دانشکده پیراپزشکی انتصاب سرپرست دکتر اکرم بیاتی


( ۱ )

نظر شما :