..

تجلیل از فعالان صنعت غذایی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی غذا

۰۱ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۳ کد : ۱۵۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۵
همزمان با گرامیداشت روز جهانی غذا با محوریت شعار (غذا، صنعت، سلامت) تحت عنوان شعار امسال "رفتارما آینده ما را می سازد،تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال ۲۰۳۰ و شعار ملی هفته جهانی غذا "تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت" از فعالان صنعت غذایی استان مرکزی تجلیل شد.
تجلیل از فعالان صنعت غذایی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی غذا

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، این مراسم با حضور مهندس سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی، دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، ساحل سها مدیرکل استاندارد استان مرکزی، دکتر مصطفی دلاور معاون غذا و دارو و جمعی از مدیران استانی، کارشناسان  نظارت بر مواد غذایی  و جمعی از  مدیران عامل و مسئولین فنی صنعت غذایی در استان مرکزی برگزار شد.

در آغاز این مراسم دکتر مصطفی دلاور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن خیر مقدم به مهمانان، توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های این معاونت و برنامه های نظام سلامت در عرصه غذا و سلامت در روند تولیدات محصولات غذایی را ارائه کرد.

سپس دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشک اراک نیز مطالبی در خصوص حوزه غذا و تقدیر از واحد های برتر بیان نمود.

در ادامه مهندس سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی رهنمودهای در مورد واحدهای تولیدی مواد غذایی در استان مرکزی بیان کرد.

سپس تعدادی از مدیران  و نمایندگان واحدهای تولیدی در جوی صمیمانه مشکلات، انتقادات و انتظارات خود را در حضور مسولین، مطرح نمودند.

جلسه با تقدیر از واحدهای برتر (درج نشانگر رنگی و تغذیه ای بر روی لیبل محصولات تولیدی، کیفیت و ارتقا محصولات تولیدی در سال 97، کاهش قند و نمک در فرآورده های تولیدی، امتیاز بالای PRPS و ارتقاِءGMP  کارخانجات) به پایان رسید.


نظر شما :