برگزاری اولین جشن روپوش سفید دانشجویان دانشکده پزشکی اراک

۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۶ کد : ۱۷۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۱۶
ویژه برنامه جشن روپوش سفید دانشجویان پزشکی برای اولین بار درتاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۳ در دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور اساتید ، مسئولین و دانشجویان پزشکی برگزار گردید.
برگزاری اولین جشن روپوش سفید دانشجویان دانشکده پزشکی اراک

در تاریخ 1397/8/23 جشنی با عنوان جشن روپوش سفید از ساعت 12/30 الی 14/30 در سالن آمفی تأتر دانشکده پزشکی با حضور جمعی از اساتید ،مسئولین و دانشجویان پزشکی برگزار گردید..
این جشن با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و سپس جناب آقای دکتر ارجمند شبستری رئیس محترم دانشکده پزشکی ضمن بیان تبریک به دانشجویان پزشکی که اخیرا به عنوان استاجر وارد بخش های بالینی بیمارستانی شده اند عنوان نمودند که استفاده از روپوش سفید نمادی از پاکی و صداقت پزشک می باشد که همواره لازم است دانشجویان و اطباء  این مورد را مد نظر قرار دهند .همچنین ایشان بیان داشتند که همواره باید اخلاق پزشکی و نحوه برخورد با بیماران و همراهان بیمار را رعایت نمود و پزشک باید بیش از صحبت کردن درد دل بیمار را گوش بدهد و این مطلب به تنهایی می تواند از نظر روحی تأثیر بسیار مثبتی بر بیماران داشته باشد.
سپس جناب آقای دکتر علی رهبری و جناب آقای دکتر صباحی به ایراد سخن پرداختند.
این ویژه برنامه که برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار گردید ضمن ایجاد نشاط و همدلی در روحیه ی دانشجویان پزشکی ، باعث تفهیم بهتر اهمیت جایگاه پزشک و درک هرچه بهتر قداست برتن کردن روپوش سفید ، توسط دانشجویان شد


( ۹ )

نظر شما :