پیام تبریک دکتر جواد جواهری سرپرست دانشکده پزشکی به مناسبت "روز پزشک "

۰۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۲ کد : ۳۶۸۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۷
پیام تبریک دکتر جواد جواهری سرپرست دانشکده پزشکی به مناسبت "روز پزشک "

بسمه تعالی

یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا، فرصتی برای یادآوری اهمیت و جایگاه رفیع جامعه پرتلاش و توانمند پزشکی کشور است.

تلاش‌های ارزنده این بزرگواران که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص شان نویدبخش حیات و سلامتی آحاد مردم است، می بایست مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

بدون شک جایگاه و منزلت حرفه پزشکی در جامعه دانشگاهی و کسوت استادی، مرهون مجاهدت‌ها و تلاش های  شما اساتید گرانقدر می باشد که علاوه بر تعهد به سوگند خود و عمل به مسئولیت اجتماعی خویش  به عنوان درمانگر، در هیات  معلم و استاد برای دانشجویان و فراگیران حرفه پزشکی منشا اثر بوده و با تربیت پزشکانی حاذق و متبحر نام و یاد خود را برای همیشه بر تارک این مرز و بوم جاودان و ماندگار خواهید نمود.

ناگفته پیداست که در این مسیر قرار دادن  نجات جان  بیماران و مراقبت از سلامت انسان‌ها در کنار آموزش به دانشجویان در  نقش استادی ، بسیار زیبا و دلنشین است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ارزشمند تمامی پزشکان و اساتید همکار در دانشکده پزشکی ، روز پزشک را خدمت تمامی این عزیزان و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و موفقیت روز افزون آنان را خواستارم.

دکتر جواد جواهری، سرپرست دانشکده پزشکی اراک

کلید واژه ها: دکتر جواد جواهری سرپرست دانشکده پزشکی اراک روز پزشک


نظر شما :