انتصاب دکتر بنیامین رحمتی به عنوان مدیر گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۳ کد : ۳۷۵۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۸
انتصاب دکتر بنیامین رحمتی به عنوان مدیر گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، طی حکمی دکتر بنیامین رحمتی ، را به مدت یکسال بعنوان مدیر مدیر گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی منصوب کرد، در این حکم آمده است:

سلام علیکم

           احتراما به استناد بند (ب) ماده 8 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ، به موجب این ابلاغ به مدت یکسال بعنوان مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی منصوب می گردید. انتظار می رود وفق شرح وظایف ذیل و زیر نظر ریاست محترم دانشکده پزشکی جهت نیل به اهداف دانشکده اقدام نمائید.

1-     ابلاغ برنامه های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی(نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن ا جرای آن .

2-      تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه براساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیمسال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده.

3-     تجدید نظر مستمر در برنامه ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه ها به مراجع ذیربط.

4-     تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات ، پیشنهادها و نظرات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا.

5-     ابلاغ بخشنامه ها و آئین نامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی رئیس دانشکده به اعضای گروه.

6-     پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رئیس دانشکده.

7-      ا نجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتب، نشریات  و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رئیس دانشکده.

8-     پیشنهاد طرح های پژوهشی که گروه راسا یا با همکاری گروههای دیگر آماده انجام دادن آن است به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی موسسه.

9-     ارزیابی کار سالانه( یا ادواری با فاصله نزدیکتر بنا به صلاحدید رئیس دانشکده ) اعضای گروه و گزارش  آن به رئیس دانشکده .

10- شرکت در کلیه جلسات تشکیل شده در دانشکده و سایر حوزه های دانشگاه.

         11- پیگیری وظایف محوله از طرف رئیس دانشکده.

کلید واژه ها: دکتر بنیامین رحمتی مدیر مدیر گوش و حلق و بینی دانشکده پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :