ارزیابی استاندارد های بهداشت محیط ، حرفه ای و ایمنی بیمار مربوط به نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی خاص و شناساگرهای آزمایشگاهی در حال تامین طی پروژه پاسخ به فوریت کووید- ۱۹ د ر ایران

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲ کد : ۱۱۰۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۲
ارزیابی استاندارد های بهداشت محیط ، حرفه ای و ایمنی بیمار مربوط به نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی خاص و شناساگرهای آزمایشگاهی در حال تامین طی پروژه پاسخ به فوریت کووید- ۱۹ د ر ایران

 پاندمی کووید -19 چالشی بزرگ برای نظام های بهداشت و درمان در سراسر جهان ایجاد کرده است .برای قطع سریع انتقال ویروس کرونا، به ارتقای ظرفیت آزمایشگاهی نیاز است، و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی با کیفیت بیمارستانی، از جمله مراقبتهای ویژه نیازمند تجهیزات تخصصی است که باید به مقدار کافی در دسترس باشد . 
سازمان جهانی بهداشت، تحت یک قرارداد با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی "  پروژه، پاسخ به فوریت کووید- 19 د ر ایران " را در دست  اجرا دارد. و به اجرای100 %  پروژه جهت نجات جان انسانها از طریق خدمت به جوامع متعهد شده است .این پروژه نقش مهمی در دسترسی به تجهیزات پیشرفته تر در آزمایشگاهها و بیمارستانهای بخش عمومی (دولتی )سراسر کشور برای کنترل این بیماری و درمان بیماران بستری کووید -19 خواهد داشت .
  این ارزیابی برروی حفظ استاندارد های بهداشت محیط و حرفه ای و استانداردهای ایمنی بیمار مربوط به نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی خاص و شناساگرهای آزمایشگاهی در حال تامین طی پروژه تمرکز کرد . 
ارزیابی پروژه توسط دفتر کشوری سازمان جهانی بهداشت به نمایندگی از وزارت بهداشت، درمان 
و آموزش پزشکی و با همکاری یکی از شرکتهای برجسته ی ارزیابی فنی در بخش بهداشت به نام شرکت توف نُورد ایران انجام شد .
این ارزیابی در تاریخ 23 مرداد ماه با حضور جناب اقای دکتر ملبوبی کارشناس مسئول نظارت و اعتبار بخثی مراکز درمانی معاونت درمان ،جناب آقای مهندس مهرآبادی و تیم مدیریتی مرکز و مسئولین واحدهای مرتبط توسط ارزیاب محترم جناب اقای مهندس عبدالهی انجام شد  .
 

کلید واژه ها: ارزیابی استاندارد های بهداشت سازمان جهانی بهداشت


( ۲ )

نظر شما :