دفتر بهبود کیفیت

تعداد بازدید:۷۲۴

مسئول واحد : خانم مینو بوجاری

تلفن های واحد :

  • دفتر بهبود : خانم بوجاری 2176
  • کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار:خانم نیک نیا 2177
  • کارشناس بهبود :خانم عاشورزاده 2178

موقعیت واحد از لحاظ جغرافیایی : طبقه اول – بلوک 1
تعداد پرسنل :   3  نفر   
واحدهای زیر مجموعه :

  1. واحد ایمنی بیمار
  2. دفتر رسیدگی به شکایات

عملکرد این دفتر به شرح زیر می باشد :
1.    تدوین برنامه استراتژیک مرکز
2.    تدوین مراتب اجرایی پیاده سازی استانداردهای اعتبار بخشی ملی در سطح بیمارستان
3.    انجام کلیه پایش های مدیریتی مندرج در کتابچه اعتبار بخشی
4.    پایش و بهبود شاخص های ایمنی مرکزدرجهت ارتقا مرکز به بیمارستان دوستدار ایمنی
5.    تدوین و تنظیم برنامه های عملیاتی ، بهبود کیفیت ، شاخص ها و فرآیندهای تمام بخش ها / واحدهای مرکز و پایش مستمر آنها
6.    تدوین و تنظیم برنامه سالیانه بهبود کیفیت فراگیران بیمارستان
7.    تدوین فهرست اولویتها و شاخص های بهبود کیفیت بیمارستان
8.    پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت و اقدامات اصلاحی انجام شده
9.    ارائه گزارش سالیانه برنامه بهبود کیفیت بیمارستان
10.    تحلیل کلیه داده های ورودی به این واحد و اقدامات اصلاحی انجام شده
11.    بازنگری داده های حاصل از پایش اجرای فرآیندها و تدابیر اقدامات اصلاحی در بیمارستان
12.    تهیه چک لیست و برنامه ریزی جهت انجام ممیزی های داخلی
13.    تدوین خط مشی ها و روش اجرایی
14.    تدوین فرآیندهای بیمارستانی
15.    تهیه نمودار سازمانی
16.    برگزاری جلسات کمیته بهبود و پایش کیفیت
17.    رضایت سنجی بیماران و همراهان ، پایش و تحلیل و ارائه گزارش به مدیریت اجرایی بیمارستان
18.    رضایت سنجی کارکنان ، پایش و تحلیل و ارائه گزارش به مدیریت اجرایی بیمارستان
19.    ارزیابی شاخص اختصاصی کمیته های بیمارستانی شامل برنامه ریزی برگزاری کمیته های بیمارستانی و پایش مصوبات و پیگیری اجرای آنها
20.    دفتررسیدگی به شکایات بیمارستانی تا حصول نتیجه

کلید واژه ها: بهبود کیفیت اعتباربخشی

آخرین ویرایش۰۷ دی ۱۴۰۲