اداره امور مالی
مسئول واحد: آقای اسماعیل چگینی
مدرک تحصیلی : ارشد حسابداری
پست الکترونیک : smaeilchegeni@gmail.com
تلفن های واحد :
مسئول واحد - آقای چگنی : 1211
مسئول اعتبارات - آقای فراهانی : 1216
مسئول رسیدگی - آقای قدیمی : 1213
مسئول دریافت و پرداخت - آقای عسگری : 1218
موقعیت واحد از لحاظ جغرافیایی: ساختمان کلینیک دکتر قوام زاده - طبقه 2
تعداد پرسنل : 5 نفر
واحدهای زیر مجموعه : حسابداری طرح – حسابداری درآمد
سوابق اجرایی :
سه سال رئیس موسسه قرض الحسنه سرافرازان میهن
هشت سال رئیس مالی بیمارستان خوانساری
از سال 98 تاکنون رئیس مالی بیمارستان امیرالمومنین (ع)
شرح وظایف:
- ارتباط با ستاد بابت بودجه و اسناد پرداختی پرسنلی و غیره
- شرکت در جلسات
- اعتبارات مرکز
- کنترل حسابهای بانکی و مدیریت حسابها
- کنترل تراز حسابداری مرکز
- کنترل پرسنل در خصوص انجام امور محوله
- چک کردن کارتابل و جواب نامه های حیاتی
- نظارت و کنترل بر تهیه صورت های مالی طبق استانداردهای بخش عمومی به منظور اطمینان از صحت صورت های مالی ارائه شده به مراجع ذیصلاح
- ارائه گزارشات مالی (بودجه ای و نقدینگی و دارایی ها و وضعیت پیمانکاران)
- کنترل و نظارت بر نقدینگی موسسه بر اساس بودجه
- نظارت بر ثبت حسابها و دفاتر قانونی
- کنترل حسابهای دریافتنی و پرداختنی مرکز و پیگیری مغایرت بر اساس صورت مغایرت و تطبیق حسابها به منظور رفع مغایرت ها شفاف سازی حسابها
- کنترل و نظارت و تایید امور مربوط به حسابداری انبار و اموال (جمعداری یا امین اموال)و تاسیسات بر اساس آیین نامه و حفاظت از دارایی هابه نحو مناسب
- نظارت و کنترل بر کلیه پرداخت ها (حقوق و مزایا و صورت وضعیت پیمانکاران و فروشندگان و سایر )بر اساس آیین نامه داخلی دانشگاه علوم پزشکی اراک
- تهیه و بازنگری آیین نامه های مالی بر اساس آیین نامه معاملاتی و ابلاغ دستورالعمل های متغیر هر ساله
- نظارت و کنترل و تقسیم وظایف بین کارکنان تحت سرپرستی بر اساس شرح وظایف و بخشهای شغلی به منظور بهره وری بیشتر
- نیاز سنجی آموزش پرسنلی تحت سرپرستی بر اساس نیازهای شخصی به منظور ارتقائ دانش و به روز نگه داشتن اطلاعات پرسنلی
- تهیه و ارائه اطلاعات بودجه ای از اساس تجربه سالهای گذشته به منظور برآورد صحیح درآمد و هزینه سال آینده
- انجام همکاری و مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی بر اساس نیازهای موجود و درخواست واحدهای مذکور به منظور پاسخگوئی به واحدهای ذیربط
- شرکت در جلسات و کمیسیون استعلام به منظور تصمیم گیری و صورت جلسات
- مشارکت فعال در طراحی و استقرار و بروزآوری سیستم مدیریت یکپارچه و شرکت در برنامه های مرتبط از جمله :حضور مستمر در کلیه جلسات مربوط و اهتمام و پیگیری در جهت دستیابی به اهداف سازمان
- نظارت و کنترل بر رعایت کلیه قوانین و دستورالعمل های مرتبط با سیستم وآیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه علوم پزشکی
- ترویج تفکر سیستمی و ایجاد حس تعهد در کلیه کارکنان تحت نظر خود
- نگهداری و تحویل وجوه نقد سپرده و اوراق بهادار
- نظارت بر وصول به موقع درآمدها
- شناسایی و به روز رسانی مانده حساب های سنواتی