رفتار امروز ما آینده مان را رقم می زند

۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۵ کد : ۱۱۵۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۶
سرپرست مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک گفت: در هر بازه زمانی که ما نتیجه خوبی از نظر کنترل بیماری کرونا می گیریم، نتیجه رفتارها و اقداماتی است که طی دو هفته گذشته به خصوص از طرف مردم صورت گرفته است.
رفتار امروز ما آینده مان را رقم می زند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی جوان از صدای شبکه آفتاب، ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات مردم فهیم و مسلمان در طی ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان، خاطرنشان کرد: ثمره امروز ما مدیون اقدامات و رفتارهای ما طی دو هفته گذشته می باشد اگر وضعیت قرمز اراک به سوی زرد پیش می رود نتیجه اقدامات خوبی است که در طی هفته های گذشته صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از مردم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: سپاس خداوند متعال که مردم فهیم استان مرکزی توصیه هایی که از طرف دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ شد به دقت و به جد رعایت نمودند، از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی صحیح و مرتب دست ها؛ که امیدواریم مردم به همین منوال پیش روند تا ما بتوانیم بیماری را به صورت بهتر کنترل نماییم.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک در خصوص آمار کنونی بیمارستان، بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) بستری هستند، حدود ۱۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر می باشند و آمار فوتی ها طی ۲۴ ساعت گذشته در این بیمارستان چهار نفر بوده است.

دکتر خانی دخت در پایان گفت: خوشبختانه احساس می شود که مردم این بیماری را کاملاً جدی گرفتند و شاهد رعایت های خوب مردم در سطح شهر اراک می باشیم؛ از مردم عزیز خواهشمندم همین رویه را بهتر ادامه دهند تا بتوانیم بیماری را کنترل نماییم و جلوی شیوع بیشتر این بیماری منحوس را بگیریم.

کلید واژه ها: سرپرست مرکز آموزشی امیرالمومنین (ع) دکتر خانی دخت کنترل بیماری کرونا


نظر شما :