عشق و فداکاری مدافعان سلامت نشأت گرفته از مکتب امام حسین است

۰۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۲۰۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۶۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عشق، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی از مهمترین دروسی است که از مکتب امام حسین(ع) می توان فرا گرفت و انجام اینگونه صفت های نیک در این روزها از مدافعان سلامت نشان دهنده الگوگیری ایشان از آن حضرت و از این مکتب فراموش ناشدنی است.
عشق و فداکاری مدافعان سلامت نشأت گرفته از مکتب امام حسین است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در تجمع اعضای ستاد عتبات عالیات استان که برای تقدیر از جامعه پزشکی و مدافعان سلامت به بیمارستان امیرالمومنین(ع) رفته بودند، افزود: کشور ما کشور امام حسین (ع) است و چیزی جز غیر از پیاده سازی و راه و روش مکتب ثارالله از محبان حضرت انتظار نمی‌رود.

وی اظهار داشت: تجلیل و تقدیر از مدافعان سلامت توسط مسئولین، ادارات و ارگان های مختلف به بهانه های گوناگون، موجب دلگرمی و افزایش روحیه مدافعان سلامت می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تمام ایثارگران و رزمندگان، خاطرنشان کرد: سنگر همان سنگر است و دفاع همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: روزی جنگ نظامی به کشور ما تحمیل و فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از خاک و کیان ایران اسلامی به جبهه‌ها شتافتند، ولی امروز جنگ در سنگر دیگری است و مدافعان سلامت برای حفظ جان همنوعان خود می جنگند.

دکتر جمالیان گفت: کادر بهداشتی و درمانی این روزها با همه خستگی، کماکان در حال ارائه خدمات پزشکی به همنوعان خود هستند، پرسنلی که علیرغم همه مشکلات، سختی ها، معوقات و مطالباتی که از سیستم دارند، برای مردم جانفشانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: همه مردم و مسئولان قدردان زحمات مدافعان سلامت هستند و این دلسوزی و از خودگذشتگی آنان را می بینند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن عرض خسته نباشید به تمام کارکنان، پرسنل، پزشکان و پرستاران مراکز و بیمارستان های استان مرکزی به خصوص همکاران مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع)، افزود: این مرکز اصلی ترین سانتر درمان کرونا در استان است، همکاران ما در این مرکز ماه‌هاست که شبانه روز تلاش کرده و بعضاً اعضای خانواده خود را نیز به ندرت می‌بینند.

دکتر جمالیان در پایان خاطرنشان کرد: با هیچ پاداش مادی نمی‌توان قدردان این زحمات بود و تنها باید در برابر این همه ایثار و ازخودگذشتگی سر تعظیم فرود آورد و از خداوند منان خواستارم پاداش معنوی برای این عزیزان در نظر بگیرد.

جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی نیز گفت: یک جبهه فعال و تعلیم دیده در این زمان، رزمایش دیگری را آفریدند که در تاریخ گسترده و بی سابقه میهن عزیزمان ایران اسلامی، ماندگار خواهد شد.

مظفر صفریان افزود: خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی به همراه جمعی از موکب‌داران با اخلاص، به منظور تشکر و قدردانی از سربازان سلامت این جلسه را ترتیب داده و به آنها پیام خداقوت و خسته نباشید مردم را گوش زد کردند.

وی اظهار داشت: خدمات شایان و ارزشمند این عزیزان، همواره در تاریخ میهن اسلامی به یادگار خواهد ماند و زیر بنای محکمی، برای آیندگان رقم خواهد زد.

جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی تاکید کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات و مجمع موکب‌داران استان، همواره یار و یاور، جامعه پزشکی و پرستاری بوده و تا ریشه کنی کامل این ویروس در کنار مدافعان سلامت خواهند ایستاد.

صفریان در پایان گفت: لازم است مردم ولایتمدار و شهید پرور استان مرکزی همواره توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و توصیه های متخصصین پزشکی را همچون چراغ راهنمای ادامه مسیر قرار دهند تا به امید پروردگار هر چه زودتر شاهد نابودی این بیماری و ریشه کنی کامل آن در آینده نه چندان دور باشیم.

کلید واژه ها: تقدیر از مدافعان سلامت اعضای ستاد عتبات عالیات استان دکتر سید محمد جمالیان


نظر شما :