اولویت تلقیح واکسن کرونا

۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰ کد : ۱۵۱۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۶
رییس بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اراک گفت: پرستاران و پزشکان مقیم در بخش های ویژه یک سال، شبانه روز در حال مبارزه با کرونا بوده و هستند و اکنون اولویت تزریق واکسن با این افراد است.
اولویت تلقیح واکسن کرونا

دکتر علی خانی دخت، بیان کرد: اولین محموله واکسیناسیون که از طرف وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اراک در اختیار ما به عنوان مجری طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان مرکزی قرار گرفت، شامل ۲۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک v بوده که برای ۱۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از آغاز شروع اپیدمی کرونا تا به امروز پرستاران و پزشکان مقیم در بخش های ویژه شبانه‌روز و شجاعانه و جان برکف با این ویروس منحوس مبارزه کردند و خطرات این بیماری را به جان خریدند، اکنون زمانی است که با اولویت دادن این افراد به نوعی یادآور شویم که از زحمات آنان متشکریم و به یادشان هستیم.
این متخصص بیهوشی تاکید کرد: صد نفر از پرسنل بخش های ویژه، سه هفته آینده دوز دوم این واکسن را دریافت می کند.
رییس بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: از آنجایی که توزیع این واکسن محدود است و واکسیناسیون اکثریت افراد زمان بر می باشد، با توجه به تعطیلات پیش رو و ماه پایانی سال ۹۹ از مردم استان مرکزی خواهشمندیم که به جد از هرگونه دورهمی، مهمانی و ترددهای بیجا بپرهیزند تا سال ۹۹ را با خاطره ای خوش به پایان برسانیم.
وی در پایان ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های مسئولین بابت توزیع واکسن گفت: امیدواریم که در آینده ای نزدیک با تامین واکسن های مورد نیاز در سطح استان مشکل واکسیناسیون حل شود و از شر این بیماری منحوس خلاص شویم.

کلید واژه ها: واکسیناسیون کووید ۱۹ واکسن اسپوتنیک


( ۱ )

نظر شما :