تکمیل شدن تخت های کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۹ کد : ۱۶۲۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۳
تکمیل شدن تخت های کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

 دکتر علی خانی دخت گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی متاسفانه وارد فاز جدیدی از بیماری کرونا شده ایم و امروزه شهر اراک طبق رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تعداد بیماران مراجعه کننده به سانتر کرونا به شدت افزایش یافته است، ۹۰ تخت در بخش های عادی کرونا کاملا تکمیل شده و همچنین ۲۰ تخت در بخش های مراقبت ویژه اختصاص داده شده بود که آنها هم تکمیل شدند، متاسفانه تمامی اینها نشان از شرایط وخیم در شهر اراک می باشد.

وی خاطرنشان کرد: روز های خوبی پیش بینی نمی شود و اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند باید بخش های دیگری را به بیماران کرونایی اضافه نماییم که این امر موجب اختلال در خدمت‌رسانی به سایر بیماران می‌شود.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک در پایان خطاب به مردم استان مرکزی گفت: اگرچه امروز در وضعیت قرمز قرار داریم، اما امیدواریم مردم استان مرکزی از خواب غفلت برخیزند و با رعایت نکات بهداشتی علاوه بر حفظ سلامت خود مجموعه علوم پزشکی را یاری نمایند تا بتوانیم به وضعیت ثبات گذشته بازگردیم.

کلید واژه ها: رعایت پروتکل های بهداشتی تکمیل شدن بخش های کرونا


نظر شما :