بازدید شبانه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۸۶۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۹
بازدید شبانه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن بازدید از بخش های بیمارستان امیرالمومنین(ع)، وضعیت ارایه خدمات به مراجعین را بررسی و از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت قدردانی کرد.

▫️به گزارش روابط عمومی مرکز، دکتر علیرضا امانی در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امیرالمومنین اراک به عنوان مرکز و مرجع اصلی ارائه خدمت به بیماران کرونایی فعالیت می کند و همکاران در طی پیک های متوالی کووید ۱۹ با حداکثر توان و نیرو ارائه خدمت کرده‌اند، وظیفه خود دانستیم که با بازدید از این مرکز درمانی و ضمن عرض خسته نباشید، خدا قوتی به همکاران حوزه سلامت این مرکز درمانی بگوییم.

▫️او ادامه داد: مدافعان سلامت به صورت شبانه روز به بیماران خدمت می کنند و خدمات آن ها در شرایطی سخت و طاقت فرسا می باشد که این امر خداپسندانه، شایسته تشکر و قدردانی است.

▫️وی تاکید کرد: رفع مسائل و مشکلات کادر سلامت یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد و مشکلات مربوط به پرستاران حتما باید برطرف گردد و در این زمینه دانشگاه وظیفه دارد این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند.

▫️دکتر امانی در ادامه افزود: بیمارستان امیرالمومنین اراک یکی از مراکز درمانی مهم می باشد که از لحاظ ابنیه و فضا موقعیت مناسب تری از سایر مراکز درمانی دارد که این مهم یک نقطه قوت و تاثیر گذار در میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان می باشد.

▫️وی تاکید کرد: طی بازدید به عمل آمده شاهد رضایتمندی بیماران از ارائه خدمات این مرکز درمانی بودیم و همراه معاون درمان دانشگاه، مشکلات و چالش های بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

▫️ دکتر امانی در پایان یادآور شد: امیدواریم که با عزم همگانی برای رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی شاهد گذر سریعتر از  پیک هفتم کرونا باشیم تا بتوانیم در آینده خدمات با کیفیت تری به سایر بیماران در مراکز درمانی ارائه دهیم.

کلید واژه ها: دکتر علیرضا امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :