دستگاه «ام آر آی» بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک مجدداً به مدار خدمت برگشت

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۳ کد : ۴۵۶۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹
دستگاه «ام آر آی» بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک مجدداً به مدار خدمت برگشت

دستگاه «ام آر آی» بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک با حضور دکتر ابراهیمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دیگر مسئولین، مجدداً به مدار خدمت برگشت.  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این مراسم گفت: بخش "ام آر آی" بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک پس از ۲ ماه تعطیلی، مجددا به مدار خدمت برگشت.
دکتر امانی با اشاره به اینکه از سال گذشته بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد دانشگاه شده است، گفت: بخش MRI بیمارستان امیرالمومنین(ع)، که به علت بروزرسانی و تعمیرات دستگاه، از مدار خدمت خارج شده بود با پیگیری های فراوان، مجدداً راه اندازی شد.
وی با تاکید بر اینکه اکثر ظرفیت MRI استان در بخش خصوصی است و در بخش دولتی ضعیف هستیم، ادامه داد: با توجه به عدم سرمایه گذاری در سنوات گذشته و به علت از کار افتادگی دستگاه MRI بیمارستان امیرکبیر، بار زیادی بر دوش دستگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) بود و باعث اختلال در کار این دستگاه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: از سال گذشته، ۲ دستگاه MRI برای استان مرکزی درخواست و مبالغ اولیه واریز شده است و امیدواریم به محض وارد شدن دستگاه های MRI به کشور، ۲ دستگاه درخواست شده به استان وارد شوند، تا دغدغه های درمانی مردم در این خصوص کاهش یابد.

کلیدواژه‌ها: دستگاه دستگاه mri اراک پزشکی اراک علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک بیمارستان بیمارستان امیرالمومنین بیمارستان امیرالمومنین ع MRI


نظر شما :