تبریک روز استاد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۴ کد : ۹۱۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۸۶
تبریک روز استاد

به مناسبت 12 اردیبهشت روز بزرگداشت استاد مرتضی مطهری و روز معلم ، ریاست و مدیریت  مرکز به دیدار اساتید مرکز رفتند و ضمن قدردانی از زحماتشان این روز را با اهدای گل به ایشان تبریک گفتند.  

شان و جایگاه استادی تنها در مقام تعلیم خلاصه نمی شود بلکه بر معلمی وجهی دیگر مرتب است و آن وجه تربیتی و مقام مربی بودن است. استاد است که علاوه بر گشودن ابواب علمی ، در قلب و روح دانشجو و مخاطب نفوذ می کند. استاد با روش و منش خود دانشجو را متاثر از رفتار خویش می سازد، تاثیر و تاثری که بین معلم و متعلم بر قرار است،انسان ساز، جامعه ساز و در نهایت تمدن ساز می شود.
در شرایطی که کشور و گروه های مختلف اجتماعی درگیر بحران شیوع ویروس کرونا است، شما اساتید هستید که با خلق لحظاتی ناب و به یاد ماندنی که سرشار از عشق به همنوع، ایمان به خدا و  ایثار، از خودگذشتگی است دل به دریای مبارزه با بیماری کرونا ویروس زده و حضور در خط مقدم  این جبهه نشان ‌دهنده‌ی مسئولیّت‌ پذیری اجتماعی و تعهّد انسانی و دینی شما و سایر کارکنان نظام سلامت است..
تقارن ایام ماه مبارک رمضان، ماه صبر، ماه جهاد با نفس و  سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اسوه علم و اخلاف و روز استاد را نشانی دیگر از این است که استادان جهادگرانی هستند که با صبر و استقامت درخت علم، اخلاق، تعهد و مسئولیت پذیری را سیراب می نمایند. 
روز استاد را به همه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک بالاخص اعضای هیات علمی مرکزآموزشی درمانی امیرالمومنین (ع)که در جبهه نبرد با بیماری کرونا در خط مقدم گام بر می دارند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم و سلامت و سعادت همه عزیزان را از درگاه احدیت آرزومندیم..
 

کلید واژه ها: روز استاد بزرگداشت استاد مرتضی مطهری 12 اردیبهشت


نظر شما :