اخبار اصلی - آرشیو

تجهیز آزمایشگاه تشخیص مولکولی کلینیک امام رضا (ع)

دکتر صادقی معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد: با تجهیز این ازمایشگاه افزایش ۳ برابری پذیرش نمونه را شاهد خواهیم بود. بر این اساس ظرفیت پذیرش ۳۰۰ بیمار در روز فراهم شده است. همچنین معاون درمان افزودند: کل این فضا به لطف خدا در کمتر از ۷۲ ساعت آماده و تجهیز شد.

ادامه مطلب

دستورالعمل درمان رادیوتراپی در بیماران مبتلا به سرطان در ایام پاندمی COVID-۱۹

با عنایت به ضرورت ارائه خدمات تشخیصی درمانی به بیماران در ایام پاندمیCOVID-۱۹ و الزام رعایت برخی موارد در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به گروه های هدف با حفظ و رعایت پیشگیری از انتقال بیماری به سایرین، به پیوست دستورالعمل درمان رادیوتراپی در بیماران مبتلا به سرطان در ایام پاندمی COVID-۱۹ جهت استحضار و اقدام لازم ارسال می گردد.

ادامه مطلب

آخرین پروتکل ویرایش شده مراقبت های ویژه از بیماران کرونایی - مهم - فوری

با سلام و احترام همانگونه که استحضار دارید، درصدی از بیماران کووید-۱۹ نیاز به بستری و اخذ خدمات در بخش مراقبت های ویژه پیدا می کنند، بدیهی است بهره مندی از دستورالعمل های تجربه شده و مبتنی بر شواهد علمی به عنوان یک چارچوب کلی و راهنما می تواند مفید و موثر واقع گردد . لذا در این راستا، آخرین پروتکل ویرایش شده مراقبت های ویژه از بیماران کرونایی که توسط انجمن مراقبت های ویژه ایران تدوین شده است جهت بهره برداری ارسال می گردد .

ادامه مطلب