اخبار اصلی - آرشیو

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان و سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله خوانساری

در این مراسم سرکار خانم دکتر عاطفه صالح فرد به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله خوانساری و جناب آقای دکتر آرش ایزدپناه به عنوان سرپرست مدیریت امور بیماریها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان منصوب شدند. همچنین از زحمات دکتر رضا شجاعی و دکتر عاطفه صالح فرد در زمان تصدی تقدیر و تشکر گردید.

ادامه مطلب

انتصاب سرپرست مدیریت درمان و امور بیماری های دانشگاه علوم پزشکی اراک

طی حکمی از سوی دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر آرش ایزدپناه به عنوان سرپرست مدیریت درمان و امور بیماری های دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر عاطفه صالح فرد تقدیر و تشکر شد. گفتنی است ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، معاون درمان و معاون بهداشتی شبکه از جمله سوابق کاری دکتر ایزدپناه می باشد.

ادامه مطلب

بازدید سرزده از بخشهای بستری بیماران اعصاب و روان هاشمی سنجانی با حضور مشاور ریاست دانشگاه و معاون درمان ، گالری

بازدید سرزده از بخشهای بستری بیماران اعصاب و روان هاشمی سنجانی با حضور مشاور ریاست دانشگاه و معاون درمان ، بررسی وضعیت و چالش‌های موجود از موضوعات این بازدید بود.

ادامه مطلب

برگزاری کمیته_نظارت بر مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب با حضور دکتر امانی گالری

برگزاری کمیته_نظارت بر مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، اکبر شایسته فرد دبیر شورای_هماهنگی_مبارزه_با_مواد_مخدر و سایر اعضا . در پایان جلسه از دبیر و جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی تقدیر و تشکر شد.

ادامه مطلب

بازدید مدیر درمان دانشگاه علوم‌پزشکی اراک از بیمارستان امام خمینی شهرستان محلات گالری

دکتر عاطفه صالح فرد مدیر درمان دانشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس بیمارستان امام محلات از روند ارائه خدمات درمان و همچنین ارزیابی رضایت مندی مراجعین و چالش‌های موجود در بیمارستان را بررسی کردند .

ادامه مطلب

نشست مسئولین بلوک زایمان و رابطین سلامت مادر و نوزاد

جلسه در خصوص مروری بر دستورالعمل های نظام مراقبت مرگ مادری، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و روش تحلیل ریشه ای عوارض مادری و نوزادی زایمان ، با حضور مسئولین بلو ک زایمان مراکز درمانی تابعه و اراک و رابطین سلامت و کارشناسان اداره مامایی معاونت درمان

ادامه مطلب

کمیته_توزیع_درآمد_اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور دکتر امانی رییس دانشگاه و اعضا این کمیته برگزار و در خصوص موضوعات بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد. گالری

در این جلسه عملکرد درآمدهای اختصاصی دانشگاه در سال ۱۴۰۱، وضعیت کسورات، یارانه سلامت و مددکاری مورد بررسی و دستورات لازم در خصوص لزوم کاهش کسورات و پیگیری دریافت اعتبارات یارانه سلامت توسط دکتر امانی صادر شد.

ادامه مطلب

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بیمارانSmA گالری

برگزاری جلسه هم‌اندیشی پیرامون داروهای بیماران اس ام ای با حضور پزشک فوکال پوینت برنامه آقای دکتر شریعتمداری فوق تخصص نورولوژی اطفال . در این جلسه آمار داروهای دریافتی_ چگونگی ارزیابی بیماران _ ارزیابی ریه و گوارش توسط متخصصین مربوطه آزمایشات و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب