اخبار اصلی - آرشیو

هشتمین اهداء عضو در سال ۱۴۰۱ گالری

و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا با سلام و آرزوی سلامت و دلی آرام هشتمین اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۱: آقای ۴۲ ساله که به دنبال عارضه ناگهانی مغزی در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۱ در بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری شده و در همان ساعات اولیه دچار مرگ مغزی شد و پس از اخذ رضایت جهت اهدای اعضا در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۴ به بیمارستان سینا تهران اعزام شد. در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۵ تحت جراحی هاروست کبد و کلیه ها قرار گرفته و طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان ها رضایت بخش بوده و حال گیرندگان اعضا مساعد است. برای این عزیز جانبخش که پدر ۶ فرزند کودک و نوجوان بوده از پروردگار طلب رحمت و مغفرت ابدی، برای خانواده بسیار کریم و باسخاوتش طلب صبر، شکیبایی و عاقبتی خیر و برای اساتید محترم تایید و مراقبت کننده و کلیه همکاران محترمی که در این فرآیند مقدس تلاش نمودند، طلب سلامت و سعادت می نماییم. دعای خیر گیرندگان اعضا بدرقه زندگی خود و عزیزانشان باد انشاالله. برای سلامت و عاقبت خیر ۶ فرشته بازمانده این عزیز دعا کنیم.

ادامه مطلب

تودیع و معارفه معاون درمان گالری

طی مراسمی در تاریخ ۲۱/۳/۱۴۰۱ جناب آقای دکتر رضا شجاعی فوق تخصص جراحی عروق به سمت سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب شدند. در این مراسم از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر بهمن صادقی سده تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ادامه مطلب

هفتمین اهداء عضو در سال ۱۴۰۱

با سلام و آرزوی سلامت و دلی آرام هفتمین اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۱: جوان ۳۰ ساله که به دنبال حادثه حین کار و سقوط از ارتفاع دچار ICH شده و در تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۸ در بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری شده بود، در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۷ دچار مرگ مغزی شد که پس از اخذ رضایت جهت اهدای اعضا در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۹ به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شد. در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۰ تحت جراحی هاروست کبد و کلیه ها قرار گرفته و طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان ها رضایت بخش بوده است. برای این عزیز جانبخش از پروردگار طلب رحمت و مغفرت ابدی، برای خانواده بسیار کریم و باسخاوتش طلب صبر، شکیبایی و عاقبتی خیر و برای اساتید محترم تایید و مراقبت کننده و کلیه همکاران محترمی که در این امر مقدس تلاش نمودند، طلب سلامت و سعادت می نماییم. دعای خیر گیرندگان اعضا بدرقه زندگی خود و عزیزانشان باد انشاالله.

ادامه مطلب

ششمین اهداء عضو در سال ۱۴۰۱

و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا با سلام و آرزوی سلامت و دلی آرام ششمین اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۱: آقای ۴۱ ساله به نام یعقوب علی سلم آبادی که به دنبال تصادف و SDH وسیع در تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۸ در ICU بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری شده و به روند درمانی پاسخ نداده و در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۶ دچار مرگ مغزی شد. پس از اخذ رضایت جهت اهدای اعضا در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۸ به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شد. در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۹ تحت جراحی هاروست کبد و کلیه ها قرار گرفته و طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان ها رضایت بخش بوده است. برای این عزیز جانبخش که پدر دو کودک دختر ۱۵ و ۱۱ ساله بوده از پروردگار طلب رحمت و مغفرت ابدی، برای دو نوگل و خانواده بسیار کریم و باسخاوتش طلب صبر، شکیبایی و عاقبتی خیر و برای اساتید محترم تایید و مراقبت کننده و کلیه همکاران محترمی که در این امر مقدس تلاش نمودند، طلب سلامت و سعادت مینماییم. دعای خیر گیرندگان اعضا بدرقه زندگی خود و عزیزانشان باد انشاالله.

ادامه مطلب