اخبار اصلی - آرشیو

بازدید شبانه معاون محترم درمان دانشگاه به همراه مدیر محترم درمان از مرکز آموزشی درمانی امیر کبیر

بررسی وضعیت و نحوه ی خدمت رسانی به مراجعین در بخش اورژانس اطفال و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کودکان بیمارستان امیرکبیر از اهداف این بازدید بود. دیدار و گفتگوی معاون درمان دانشگاه با مراجعه کنندگان و پزشکان مجموعه آموزشی درمانی در واحد های درمانگاه و اورژانس و بررسی مشکلات و مسائل موجود از اهداف این بازدید بود. دکتر شجاعی در این دیدار توصیه هایی به همراهان و مردم شریف استان داشتند : جدی گرفتن توصیه های بهداشتی ، استفاده از ماسک و درخانه ماندن کودکان در هنگام درگیر شدن و علایم داشتن مثل سرماخوردگی و آنفولانزا و....

ادامه مطلب

بازدید معاون محترم درمان از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کوثر گالری

در این بازدید جناب آقای دکتر شجاعی و جناب آقای چراغی مدیر محترم کلینیک کوثر حضور داشتند که هدف اصلی از این بازدید: بررسی وضعیت موجود کلینیک ویژه ، واحدها و تجهیزات درمانی موجود در آن مرکز بود. در این دیدار معاون درمان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیش روی مراجعه کنندگان و بیماران قرار گرفتند ، دیدار و گفتگو معاون درمان دانشگاه در این بازدید با پرسنل و پزشکان حاضر در مرکز ، و بررسی مسائل و مشکلات مربوط ، کمبود ها و نقاط ضعف و قوت این مجموعه جهت پیشبرد هر چه بهتر خدمت رسانی به مردم استان از اهداف دیگر این بازدید بود.

ادامه مطلب

بازدید معاون محترم درمان به همراه مدیر محترم درمان از مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اراک گالری

بررسی وضعیت موجود بیمارستان ،شرح حال بیماران بستری در اورژانس، گفتگو با ریاست محترم مرکز و پزشکان ، بازدید و بررسی از تالار زایمان مرکز از ماحصل این بازدید بود.

ادامه مطلب

تبریک معاون محترم درمان به مناسبت هفته وحدت

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام (ره) است تجلی اتحاد و وحدت دشمن شکن امت اسلام در برابر استکبار و در حقیقت خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه آنان است. در این هفته است که روح اخوت اسلامی درپیکره اجتماع، بیش از پیش زنده می شود. پیامبر عظیم الشان اسلام در عصر تاریکی و جهالت آن روز جامعه، متعالی ترین دستورات را برای جامعه بشری به ارمغان آورد و امروز مسلمانان می بایست با بکارگیری دستورات و پیروی دقیق از فرامین و سیره آن رسول گرامی (ص) جامعه اسلامی را به قلل رفیع افتخار و عزت نائل سازند. فرهنگ وحدت و همدلی و برادری، زمینه ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماییم. اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم و اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و خلف صالحش امام‌العارفین صادق آل محمد (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم عزیز استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ادامه مطلب