اخبار اصلی - آرشیو

جلسه بررسی ستاد نوروزی معاونت درمان گالری

با حضور معاون و مدیر درمان وروسای بیمارستانهای امیرالمومنین(ع) ،امیرکبیر ،ولیعصر(عج)، وجمعی از مدعوین جلسه ای در خصوص ستاد نوروزی برگزار و در خصوص آمادگی نوروز بحث و تبادل نظر شد.

ادامه مطلب

پنجمین اهدای عضو دانشگاه گالری

خانواده نیک اندیش و ایثارگر محلاتی با اهدای عضو نوجوان ۱۷ ساله خود، مسبب احیای زندگی چند بیمار در انتظار پیوند عضو شدند. پس از عارضه حاد مغزی به بیمارستان ولی عصر(عج) اراک منتقل شده و علی رغم تلاش فراوان تیم درمان، در تاریخ ۱۳ بهمن دچار مرگ مغزی شد و خانواده سخاوتمند ایشان با ایثار و شهامت، رضایت خود را مبنی بر اهدای اعضای عزیزشان اعلام داشتند. فرشته آسمانی امیر حسین غفاری در تاریخ ۱۴ بهمن جهت بخشش زندگی به منتظران پیوند، به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شده و در تاریخ ۱۶ بهمن تحت جراحی اهدای اعضای حیات بخش خود به بیماران نیازمند قرار گرفت. پیکر این جانبخش نوجوان مورخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در آرامستان گوشه شهر محلات بدرقه خواهد شد. برای این نوجوان بزرگوار از پروردگار طلب آرامش ابدی و برای خانواده باسخاوتش طلب صبر، شکیبایی و عاقبتی خیر می نماییم. روح بلندش شاد و یادش تا ابد گرامی

ادامه مطلب

بازدید معاون درمان از بیمارستان جدیدالاحداث سینا رضایی آشتیانی گالری

معاون درمان دانشگاه به همراه رئیس اداره تجهیزات پزشکی و مدیر منابع فیزیکی دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان فوق تخصصی سینا رضایی آشتیانی به منظور بررسی فراهم بودن شرایط و زیر ساخت های لازم جهت تجهیز بیمارستان بازدید و نواقص موجود جهت نصب و راه اندازی تجهیزات و مرتفع نمودن آنها بررسی و دراین خصوص بحث وتبادل نظر شد.

ادامه مطلب

جلسه بررسی مسائل و مشکلات اعزام مادر نیازمند مراقبت ویژه گالری

این نشست با حضور معاون درمان ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ، مدیران و مسئولین دو شبکه دلیجان و محلات و کارشناسان اداره مامایی دانشگاه برگزار و در خصوص مسائل و مشکلات اعزام مادران نیازمند مراقبت ویژه بحث و گفتگو شد .

ادامه مطلب

جلسه مشورتی گروه زنان و رادیولوژی گالری

هم اندیشی گروه زنان و رادیولوژی در خصوص مشکلات مادران باردار در بیمارستان آیت اله طالقانی با حضور معاون و مدیر درمان، مدیر گروه های زنان و رادیولوژی ، رئیس اقتصاد درمان دانشگاه ، دکتر مکتبی متخص زنان برگزار و در موارد مذکور بحث و گفتگو شد.

ادامه مطلب

جلسه بررسی مشکلات اهدای عضو گالری

این نشست با حضور معاون درمان ، رئیس واحد شناسایی نسوج و اعضای پیوندی دانشگاه و کارشناسان مربوطه برگزار و پیرامون مشکلات و مسائل اهدای عضو بحث و نظر شد.

ادامه مطلب

چهارمین اهدای عضو دانشگاه گالری

یک تن به چندین تن نشانده مهر خوبی این عادت عشق است با تفسیر خسته آن مادری که داده اعضای گلش را صدها فرشته کرده بر این کار سجده با سلام و آرزوی سلامت خانواده ایثارگر زنده یاد معصومه جیریایی شراهی با رضایت به اهدای اعضای بدن مادر عزیزشان، به بیماران نیازمند و چشم انتظار عضو، زندگی دوباره بخشیدند‌. جاویدنام معصومه جیریایی ۵۶ ساله که در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۲ به دنبال تصادف دچار آسیب شدید مغزی گردیده و متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان و کادر درمان بیمارستان ولی عصر(عج) دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده خیرخواه و کریمش، در تاریخ ۸ بهمن به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شده و در تاریخ ۹ بهمن، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد. برای این مادر بزرگوار از پروردگار طلب رحمت و مغفرت ابدی، برای خانواده باسخاوتش طلب صبر، شکیبایی و عاقبتی خیر و برای اساتید محترم تایید و مراقبت کننده و کلیه همکاران محترمی که در این فرآیند مقدس تلاش نمودند بالاخص همکاران بخش اورژانس زنان بیمارستان ولی عصر(عج) طلب سعادت و سلامت می نماییم. دعای خیر گیرندگان اعضا بدرقه زندگی خود و عزیزانشان باد انشاالله . روحش بلند و یادش گرامی

ادامه مطلب

بازدید معاون درمان از بیمارستان جدیدالاحداث سینا رضایی آشتیانی گالری

به منظور پیگیری وضعیت پیشرفت فضاهای فیزیکی نصب تجهیزات پزشکی معاون درمان به همراه رئیس اداره تجهیزات پزشکی و مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه از بیمارستان فوق تخصصی سینا رضایی آشتیانی بازدید به عمل آوردند. با توجه به پیشرفت صورت گرفته مقرر شد سیستم هوای مدیکال و ساکشن سانترال مرکز نصب وراه اندازی گردد. همچنین طی بازدید از اتاق اکسیژن ساز مقرر شد هرچه سریعتر شرایط نصب دستگاه فراهم گردد و گزارش انجام کار اعلام شود.

ادامه مطلب