اخبار اصلی - آرشیو

بازدید استاندار مرکزی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل بحران استان مرکزی، شهردار و اعضا شورای اسلامی اراک گالری

در روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ استاندار محترم مرکزی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل بحران استان مرکزی، شهردار و اعضا شورای اسلامی اراک به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاون درمان دانشگاه از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی بازدید بعمل آوردند.

ادامه مطلب

بازدید میدانی و سرزده معاون درمان دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر گالری

دکتر رضا شجاعی در شب چهارشنبه آخر سال حضور و نظارت مستمر در مراکز درمانی دولتی اراک داشته و از نزدیک روند رسیدگی و خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.

ادامه مطلب

بازدید میدانی و سرزده مدیر درمان و مدیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان امام سجاد شهرستان آشتیان گالری

دکتر عاطفه صالح فرد مدیر درمان و دکتر فاطمه مهدویانی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم‌پزشکی اراک بصورت سرزده از بخش های مختلف بیمارستان امام سجاد آشتیان بازدید و ضمن بررسی وضعیت موجود، نحوه خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

ادامه مطلب

برگزاری نهمین کمیته درمانی جوانی جمعیت گالری

در این جلسه که با حضور مدیر درمان ،مدیر نظارت بر درمان ،مدیر نظارت بر دارو، رئیس اداره پرستاری دانشگاه و کارشناس مسئول دفتر مامایی ،نماینده نظام پزشکی و سایر اعضای کمیته برگزار گردید عملکرد هر یک از اعضا در راستای اجرای قوانین جمعیت درسال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه راه اندازی کلینیک های درمان ناباروری سطح ۲ مورد بحث قرار گرفت .

ادامه مطلب

برگزاری جلسه با متخصصین محترم داخلی درخصوص فعال سازی تخصصی بخش اورژانس داخلی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گالری

در این جلسه که با حضور معاون درمان ،مدیر درمان ،و مدیر گروه طب اورژانس و داخلی و رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) و متخصصان داخلی برگزار شد، برنامه اورژانس داخلی و موارد و چالش های موجود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ادامه مطلب

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گالری

طی مراسمی که با حضور مشاور و رییس دفتر ریاست دانشگاه، معاون درمان، مدیران درمان، نظارت، مالی، دفتر فنی و دیگر همکاران برگزار شد، معاون درمان از زحمات و تلاش های مهندس عباس مهرآبادی تقدیر و تشکر و برای مهندس مجید عباسی موفقیت و پیشرفت روز افزون آرزو کرد.

ادامه مطلب

برگزاری جلسه آموزشی ترافیکی، مددکاری، حمایت ویژه و اقتصاد درمان گالری

در این جلسه آموزش سامانه سپاس با دو رویکرد تامین منابع مالی مصدومین ترافیکی، مددکاری و بیماران صعب العلاج و در دفتر معاونت درمان دانشگاه برگزار گردید و آموزشهای لازم در خصوص سامانه سپاس ارائه شد و مراکز بصورت همزمان از طریق وبینار در جلسه شرکت کردند. با حضور دکتر زنگنه مشاور معاونت درمان وزارت متبوع به همراه دو نفر از کارشناسان بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت متبوع، معاونین درمان و توسعه و مدیران بوجه و مالی و درآمد و اقتصاد درمان دانشگاه

ادامه مطلب

برگزاری جلسه کمیته درمان گالری

جلسه کمیته درمان و حمایت های اجتماعی و نظارت بر مراکز مجاز درمان استان که با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و معاون درمان ،مدیر نظارت بر درمان و اعضای کمیته درمان برگزار شد. بحث و بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه و چگونگی اجرای طرح مدیریت مورد توسط بهزیستی استان ،و نتایج بازرسی های صورت گرفته از مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب‌، از موارد این جلسه بود.

ادامه مطلب

بازدید شبانه و سرزده مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی

دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱ دکتر عاطفه صالح فرد مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک بصورت شبانه و سرزده از بخش های اورژانس زنان و بستری و تالار عمل مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی بازدید و ضمن بررسی وضعیت موجود، نحوه خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

ادامه مطلب