جلسه مجمع خیرین بیمارستان امیرالمومنین (ع) جهت ساخت همراه سرا

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۲۹۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۰
جلسه مجمع خیرین بیمارستان امیرالمومنین (ع) جهت ساخت همراه سرا

به گزارش روابط عمومی مرکز : در تاریخ 1400/10/8 جلسه مجمع خیرین بیمارستان امیرالمومنین (ع) با حضور جناب آقای دکتر محمد جمالیان ، جناب آقای دکتر علی خانی دخت ، جناب آقای علیرضا صادقی و جمعی از بزرگان و خیرین محترم حوزه سلامت کلانشهر اراک با موضوع ساخت همراه سرا جهت رفاه حال همراهان برگزار گردید. 

  دکتر محمد جمالیان اظهار داشت: در حال حاضر  کلانشهر اراک مناطق درمانی مختلفی وجود دارد که مردم به آنها مراجعه می کنند به عنوان مثال تعداد قابل توجهی از هموطنان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراجعه می کنند.وی ادامه داد: طبیعی است که بسیاری از بیماران همراهانی دارند که در طول دوره درمان آنها را همراهی می کنند؛ برخی از افرادی که تمکن مالی دارند می توانند به هتل یا مسافرخانه مراجعه کنند یا به منزل اقوام خود بروند اما کسانی از تمکن مالی برخوردار نیستند مجبور هستند از چادرهای مسافرتی استفاده کرده یا در خودروی خود استراحت کنند.

دکتر علی خانی دخت تصریح کرد: این مسئله باعث شده در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شاهد ظاهر نامناسبی باشیم این در حالی است که هموطنان ما مهمان محسوب می شوند و نباید در خیابان اسکان بیایند. از این رو برای نخستین بار همراه سرایی در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین (ع) ساخته شود ، جهت رفاه حال همراهان بیماران . 

راه اندازی این مرکز می تواند تا حدودی مشکل همراهان بیماران را برطرف کند البته برای ساخت و بهره برداری آن نیازمند همکاری خیرین هستیم.

در حاشیه این مراسم  از زحمات خیر حوزه سلامت جناب آقای حاج حبیب الله حاج محمد حسینی تقدیر و قدردانی شد .

کلید واژه ها: همراه سرا دکتر محمد جمالیان دکتر علی خانی دخت آقای علیرضا صادقی خیرین محترم حوزه سلامت شهر اراک


نظر شما :