تکریم و معارفه رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۹ کد : ۲۳۱۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۸۷
تکریم و معارفه رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک

به گزارش روابط عمومی مرکز : دکتر علی خانی دخت رئیس سابق بیمارستان امیرالمومنین (ع) در این جلسه گفت: تلاش دسته جمعی و  همکاری گروهی باعث شد، سخت ترین روزهای عمر کاری مان را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: با پشت سر گذاشتن موج های مختلف در این مرکز درمانی که سانتر کرونا نیز شناخته و فعالیت می کرد، انرژی زیادی از همکاران خط مقدم گرفته شد که خوشبختانه یک لحظه هم باعث نشد خدشه ای به ارائه خدمت به  بیماران وارد شود.

دکتر علی صدوق سرپرست بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک که دارای تخصص داخلی و فوق تخصص نفرولوژی است ضمن تاکید بر ادامه راه موفقیت مدیریت قبلی از اعتماد مسئولان به خود و ایجاد فرصت برای خدمت به مردم و جلب رضایت الهی  و تلاش برای توسعه ی بخش درمان و همچنین بخش آموزش تاکید کرد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه بیمارستان امیرالمومنین را از لحاظ ظرفیت ها و پتانسیل های بالای درمانی و آموزشی مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: وجود زیرساخت های لازم و مناسب و فضای فیزیکی خوب و تجهیزات به روز در کنار فعال بودن اکثر گروه های آموزشی، این مرکز آموزشی و درمانی را با سایر یمارستان ها متمایز کرده است.

حجت الاسلام علی حسنوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به نوبه خود به هر دو عزیز خداقوت عرض نموده و ضمن تبریک به دکتر صدوق و آرزوی موفقیت برای همه ی همکاران مستقر در بیمارستان امیرالمومنین نیز توفیقات روزافزون از خدواند متعال مسئلت دارم.

 

 

کلید واژه ها: علی صدوق دکتر علی خانی دخت بیمارستان امیرالمومنین (ع)


( ۲ )

نظر شما :