آلبالو را جایگزین استامینوفن کنید

۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۷ کد : ۱۰۲۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۵
آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی مانند کورستین می باشد که خاصیت ضد سرطانی دارد و همچنین آلبالو نشانه های موجود در بیماری های التهابی مانند آرتریت و نقرس را کاهش می دهد در نتیجه میتوان فعالیت ضددرد آلبالو را مطابق با استامینوفن، ایبوپروفن و ناپروکسن دانست.
آلبالو را جایگزین استامینوفن کنید

مصرف آب آلبالو 2 بار در روز به مدت 8 روز دردهای بعد از مسابقات ورزشی را به نسبت افرادی که دارونما مصرف می کنند کاهش می دهد.

مصرف آلبالو برای سالم ماندن قلب
آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی چون آنتوسیانین، کلوروژنیک اسید، کورستین و کامپفرول می باشد و یکی از میوه هایی است که از ظرفیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

آنتوسیانین های موجود در آلبالو از چندین راه بدن را در برابر آسیب های استرس اکسیداتیو محافظت می کنند:
1. آن ها به طور مستقیم رادیکال های آزاد را منهدم می کنند.
2. به DNA متصل می شوند و آن را از تخریب اکسیداتیو حفظ می کنند.
3. سیستم سم زدایی آنزیمی و آنزیم های آنتی اکسیدانی را فعال می کنند.
4. آنتی اکسیدان های موجود در آلبالو رگ های خونی و سلول های مغزی را در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کنند. در نتیجه مصرف آلبالو از تشکیل پلاک های آترواسکلروزی و بیماری های مرتبط با زوال عقل جلوگیری می کند.

به جای استامینوفن، آلبالو بخورید
آلبالوی تازه و آلبالوی خشک، فعالیت آنزیم سیکلواکسیژناز را محدود می کنند. این آنزیم ها مهم ترین ترکیبات در فرآیند التهاب و احساس درد می باشند. آنزیم سیکلواکسیژناز به وسیله بسیاری از داروهای مسکن نیز مهار می شود. در نتیجه می توان فعالیت ضددرد آلبالو را مطابق با استامینوفن، ایبوپروفن و ناپروکسن دانست.
 

کلید واژه ها: آلبالو


( ۳ )

نظر شما :